سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 

JYJ: ‘We Have Lived in Prison Without Bars’

?mage


اعضای JYJ در کنفرانسی مطبوعاتی که در هتلی در سانتیگو ، شیلی در 8 مارس (به وقت محلی) داشتند و در مورد هدف تور کنسرت خود در آمریکای جنوبی توضیح دادند.

اعضای گروه به خاطر جریان رفتار توهین آمیز و دیوانه وار طرفداران عذرخواهی کردند و احساساتشان را در مورد این موضوع ابراز کردند.
اعضای JYJ (کیم جیجونگ، پارک یو چون ، و کیم جون سو) احساسات خود را برای اولین بار در مورد جنجال ناشی از اظهارات توهین آمیز طرفدارانی که همیشه اعضای گروه را دنبال و حریم خصوصی آنها را در سال 2009 می شکستند.آنها گفتند: " این مانند زندگی کردن در یک زندان بی میله است چون ما می دانستیم یک نفر همیشه دنبال ماست و ما را نگاه می کند و ما هر لحظه از زندگیمان را با او شریکیم ."

?mage

پارک یوچون گفت:از زمانی که ما در سال 2004 شروع به کار کردیم توسط بسیاری از مردم دوست داشته شده ایم و من بسیار قدردان این موضوع هستم اما در همین زمان هم من هیشه به خاطر طرفدارانی که همیشه حریم خصوصی ما را در این هشت سال گذشته شکسته اند رنج برده ام و اذیت شده ام.من برای جلوگیری و فرار از آنها بسیار تلاش کرده ام اما نمی توانم از انها جدا شوم و دچار این عذاب روانی شده ام.

?mage


کیم جونسو ابراز داشت که او در ابتدا فکر می کرد که با اینگونه طرفدار ها باید مدارا کرد چرا که آنها نیز بخشی از طرفداران او هستند که صادقانه ستاره ی مورد علاقه ی خود را دوست دارند اما رفتار آنها خارج از محدوده بود. او با جزئیات توضیح می دهد:آنها از کارت شناسایی ما استفاده می کردند تا به لیست تماس های موبایلهایمان دسترسی پیدا کنند و برای پیدا کردن محل ما به طور مخفیانه به ماشین هایمان دستگاه GPS وصل می کردند و هر جا که ما می رفتیم ما را تعقیب می کردند.
بعضی اوقات آنها در آپارتمان های ما را می شکستند و اموال ما را به سرقت می بردندو حتی زمانی که من خواب بودم به اتاق من آمدند و سعی به بــــــوســــــــــیدن من داشتند. به علاوه آنها برای دیدن چهره ی ما با ماشین هایمان تصادف می کردند.این گونه رفتار هاهر روز ما را بیشتر عذاب می دهد ما توسط بسیاری از مردم احاطه شده ایم وهر کجا که می رویم در معرض دوربین ها و ضبط صوت ها هستیم هر روزه حریم خصوصی ما شکسته می شود.ما بسیار از این موضوع رنج می بریم و از طرفداران می خواهیم حداقل حریم خصوصی ما را نگه داشته و به ما اجازه بدهند تا مانند افراد عادی زندگی کنیم.

?mage


علاوه بر این کیم جیجونگ گفت: ما به خاطر هر کار اشتباهی که در گذشته انجام داده ایم عذرخواهی می کنیم.من متاسفم برای بسیاری از طرفدارانی که به خاطر ما نگران شدند و یا ناراحت شده اند.ما در آینده به عنوان چهره های عمومی بیشتر احساس مسئولیت خواهیم کرد حتی در شرایطی که از نظر روحی بسیار خسته باشیم برای طرفدارانمان که همیشه عشق و نگرانی خود را به ما نشان می دهند تلاش خواهیم کرد تا بهترین اجرا را بر روی صحنه داشته باشیم

اعضای JYJ در آخرین مرحله از تور جهانی خود کنسرتهایی را در سانتیگو ، شیلی در 9 مارس و در لیما ، پرو در 11 مارس داشتند و اولین گروه کره ای خواهند بود که در آمریکای جنوبی به اجرای کنسرت می پردازند.



موضوع مطلب :

شنبه 93 فروردین 30 :: 10:9 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 24
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36263