سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

در این پست دو عضو باقیمانده در گروه تی وی ایکس کیو را به دلیل انکه اعضا جی وای جی زمانی در این گروه فعالیت داشتند معرفی می کنیم .

با ما همراه باشید

بیوگرافی جونگ یونهو

جونگ یونهو  متولد 6 فوریه ی 1986،بیشتر با اسم مستعار U-Know Yunho شناخته می شود.دومین عضوی بود که به گروه ملحق شد و دومین فرد بزرگ گروه بود -.پس از معلق شدن فعالیتهای گروه،به همراه چانگمین – یکی دیگر از اعضای گروه – تحت همین نام به ادامه ی فعالیتهای خود پرداخت.و با انتشار تک آهنگ “(Why? (Keep Your Head Down (چرا؟ تعظیم کن)” در ژانویه ی 2011،بازگشت دونفره ی تی وی ایکس کیو را اعلام کرد.

r5953.jpg

اوایل زندگی

یونهو در گوانگجوی کره جنوبی متولد شد و در همانجا پرورش یافت.وی یک خواهر کوچکتر به نام جی هی دارد.از همان دوران کودکی بخاطر نامساعد بودن وضعیت مالی خانواده مجبور به انجام کارهای مختلف و تامین مخارج تحصیل خواهرش شد.یونهو با وجود مخالفت های پدر و مشکلات مالی،شهر خود را ترک کرد و برای دست یابی به هدفش به سئول نقل مکان کرد و سختی های زیادی را در این راه متحمل شد.در سن سیزده سالگی بعد از موفقیت در مسابقه ی رقص،به کمپانی اس ام ملحق شد.
قبل از شروع به کار در سال 2003،در موزیک ویدئوی دانا با عنوان “الماس” به عنوان رقاص و رپر حضور یافت.همچنین رقاص بسیار از خوانندگان دیگر کره ای و بعضی از خوانندگان چینی بود.وی قبل از آغاز به کار،چهار سال در آکادمی موسیقی اس ام آموزش دید.
به گفته ی خود اسم مستعارش را U-Know انتخاب کرد،چون می خواست به عنوان رهبر گروه همه را درک کند

u8ev5e3xbg_308895_265976000111908_200739259968916_752228_1381697658_n.jpg

حرفه ی موسیقی : تی وی ایکس کیو

تی وی ایکس کیوی اصلی

در سال 2003،به عنوان لیدر گروه تی وی ایکس کیو در کنار هیرو ججونگ،میکی یوچون،شیا جونسو و مکس چانگمین،شروع بکار کرد.

در دومین تور آسیایی ‘O’ یونهو آهنگ “Spokesman (سخنگو)” خود را به همراه دونگهه از گروه سوپر جونیور،اجرا کرد.او به همراه میکی – یکی از دیگر اعضای گروه – به عنوان رپر در آهنگ “Heartquake (لرزش قلب)” از سومین آلبوم سوپر جونیور – Sorry,Sorry – حضور یافت. همچنین آهنگ “Close to you (نزدیک تو)” و “Crazy Life (زندگی دیوانه) ” را برای پروژه ی (“Trick (“Close to you / Crazy Life خواند.
در چهارمین تور زنده در سال 2009 – The Sescret Code (کد مخفی) – در توکیو دم،یونهو آهنگCheckmate (مات)”را به زبان ژاپنی اجرا کرد.[4]و به همراه هیرو متن رپ آهنگ “Wrong Number (شماره ی اشتباه)” را نوشت که در آلبوم چهارمشان – “MIROTIC” – قرار گرفت.همچنین به همراه میکی و شیا متن رپ آهنگ “Love after Love” را که مربوط به آلبوم دوم کره ای -“Rising Sun”- بود،نوشت.
در فوریه ی 2010،اعلام شد یونهو در بخش آسیایی کنسرت یادبود This Is It برای مایکل جکسون،شرکت خواهد کرد و به همراه Genevieve Cleary، Morris Pleasure و دیگر افرادی که از نزدیک با جکسون همکاری داشتند،در لوس آنجلس و لاس وگاس تمرین خواهد کرد.این پروژه اولین همکاری تهیه کنندگی بین کره و امریکا بود.

20021442011092701172410.jpg

تی وی ایکس کیوی دو نفری

در 3 آوریل 2010،اوکس وقفه در فعالیت های ژاپنی تی وی ایکس کیو و تمرکز بر فعالیت های تکی اعضا را اعلام کرد.در اواخر همان ماه بیان داشت که ججونگ،یوچون و جونسو با نام جی وای جی در کنسرت توکیو دم حضور خواهند داشت.
از آگوست تا سپتامبر 2010،یونهو و چانگمین با نام تی وی ایکس کیو و به عنوان عضوی از SMTown Live ’10 World Tour،در سئول،لس‌آنجلس و شانگهای به اجرا پرداختند. این دو با آهنگ جدید “Maximum” به روی صحنه رفتند.و یونهو به تنهایی آهنگ “Why” را اجرا کرد.
در 23 نوامبر 2010،کمپانی اس ام اعلام کرد تی وی ایکس کیو با دو عضو – یونو یونهو و مکس چانگمین – اوایل سال 2011 فعالیت های خود را از سر خواهد گرفت. در 24 نوامبر 2010،کمپانی اوکس،همچنین کمپانی اس ام در ژاپن،بیانه ای مبنی بر تمدید قرارداد هنرمندان کمپانی اس ام در اوکس منتشر کرد.این قضیه شامل حال تی وی ایکس کیو نیز شد،این دو تحت نظر اوکس به فعالیت های خود ادامه دادند.

?mage

حرفه ی بازیگری

2009 – 2010

یونهو به همراه دیگر اعضای تی وی ایکس کیو،در دو برنامه ی تلویزیونیِ ‘تئاتر بانجون’ و ‘تعطیلات’ ظاهر شد.
در سال 2006،به عنوان بازیگر میهمان در مجموعه ی ‘رنگین کمان عاشقانه’ حضور یافت.
در جولای 2009،در سریال ‘به سوی میدان’ به ایفای نقش پرداخت.
در سپتامبر2010،به عنوان یک بازیگر اکشن،در فیلم تبلیغاتی ‘یک روز به یاد ماندنی در کره’ که مربوط به صنعت توریست کره بود،حضور یافت.
در ژوئن 2010،به عنوان نقش اصلیِ تئاتر موزیکال ‘گونگ’ انتخاب شد.
وی همچنین در فیلم کوتاه ‘شهر خوانندگان’ ظاهر شد،که درغرفه ی جمهوری کره،در نمایشگاه 2010 شانگهای چین اکران شد.

تصاویر تئاتر پانچون

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

2011 – اکنون

در سال 2011، به عنوان بازیگر میهمان در دو سریال حضور یافت.انتظار می رفت در سریال ‘خدای دریا’  جزو نقشهای اصلی باشد،این پروژه بخاطر شرایط جوی،خروج برخی از بازیگران (جون هی بین و اریک از گروه شینهوا)،توقف فیلم برداری وعوامل تعویق متعدد،در مارس 2011 متوقف شد.با این وجود در اواخر ژوئن،شبکه ی کی بی اس تصمیم گرفت سریال را ادامه دهد و مجددا اقدام به انتخاب بازیگر کرد.یونهو به علت برنامه ی کاری فشرده،جزو نقش های اصلی قرار نگرفت و تنها چند حضور کوتاه در سریال داشت.در چهار قسمت اول بینندگان شاهد حضور یونهو به عنوان نقش مقابل و رقیب چوی شیوون بودند.
در اواخر نوامبر،در تیزر ‘زندگی در چونگدام-دونگ’ باری دیگر حضوری کوتاه یافت.نقشی که در اولین قسمت از ‘زندگی در چونگدام-دونگ’ بر عهده داشت،بطور عجیبی مشابه شخصیت اصلی او در زندگی واقعی اش بود.

o0740049311496587866.jpg

17804843562533514880.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

بیوگرافی شیم چانگمین

شیم چانگمین متولد 18 فوری? 1988، بیشتر با اسم مستعار مکس و چوی کانگ چانگ مین شناخته می شود.

چانگمین کوچکترین عضو گروه تی‌وی‌ایکس‌کیو و چهارمین عضوی بود که به گروه ملحق شد. پس از جدایی سه تن از اعضای گروه،به همراه یونهو ( رهبر گروه )، تحت همین نام – تی وی ایکس کیو – و تحت کمپانی های اس ام در کره و اوکس در ژاپن به فعالیت خود ادامه داد.

?mage

چانگمین در سئول بدنیا آمد و در همانجا پرورش یافت. وی اولین فرزند والدینی بود که هر دو معلم بودند . دو خواهر کوچکتر او شیم سو یون و شیم جی یون نام دارند.
از همان ابتدای کودکی رویای گویندگی برنامه های تلویزیونی و گزارش های ورزشی را در سر می پروراند. پس از موفقیت در ششمین دور? رقابت های سالیان? جوانان اس ام، جایز? بهترین خواننده و بهترین هنرمند را از آن خود کرد.

5vztaq.jpg

پس از دو سال تحصیل در آکادمی موسیقی اس ام، به عضویت گروه تی وی ایکس کیو درآمد. در سال 2003، با اجرای آهنگ «آغوش» در ویژه برنام? بوآ و بریتنی اسپیرز، که از شبک? اس‌بی‌اس به نمایش درآمد، شروع بکار کرد.

در ابتدا آموزش های لازم برای تک خوانی را گذراند. اسم هنری مکس ( خلاصه شد? ماکسیمم، به کره ای: چویکانگ ) به معنی «بهترین» یا «قدرتمندترین» می باشد.

1zfpiet.jpg

در سال 2003، به عنوان کوچکترین عضو، به گروه تی‌وی‌ایکس‌کیو پیوست.

چانگمین توانایی بالایی در ارائ? نت های بالا دارد. وی علاوه بر همکاری در فعالیت های تی وی ایکس کیو، در پروژه های تکی نیز شرکت داشت. در سال 2007، متن آهنگ «همیشه سبز» را نوشت، این آهنگ در آلبوم گردآوری شد? زمستانی سال 2007 اس‌ام تاون، «تنها عشق»، گنجانده شد. در سال 2008، متن کره ای آهنگ «عشق در یخ» را برای چهارمین آلبوم کره ای گروه، «میروتیک»، سرود.

?mage

در 3 آوریل 2010، اوکس تعلیق فعالیت های ژاپنی گروه را اعلام کرد، و حمایت از فعالیت های انفرادی اعضا را جزو برنامه های خود قرار داد.

از ماه اوت تا سپتامبر 2010، یونهو و چانگمین به عنوان دو عضو باقی ماند? تی‌وی‌ایکس‌کیو در «دهمین تور جهانی اس‌ام تاون» حضور یافتند و با ارائ? تک آهنگ جدید «ماکسیمم» و «چرا»، در سئول و لس آنجلس و شانگهای حضور یافتند.

در 23 نوامبر 2010، بازگشت تی‎وی‌ایکس‌کیو، در اوایل سال 2011 و بهمراه دو عضو، قطعی شد.

در 24 نوامبر 2010، کمپانی اوکس و اس ام ژاپن، قرار داد خود را با تمام زیر مجموعه های اس‌ام تمدید کردند، که تی‌وی‌ایکس‌کیو نیز جزوی از آن بود.

چانگمین در ژانوی? 2011، آهنگ «اعتراف» را نوشت که جزوی از آلبوم «سرت رو پایین نگه دار» و همچنین آهنگ های متن سریال «مزرع? بهشتی» بود.

?mage

در سال 2006، به همراه دیگر اعضای تی‌وی‌ایکس‌کیو، در سریال چند قسمتی «تعطیلات» به ایفای نقش پرداخت، این سریال پخش ویژه ای در سالن کنفرانس دانشگاه یونسِی داشت.
وی همچنین در چند قسمت از «تئاتر پانچون»، سریال کوتاه پخش شده از شبک? ا‌س‌بی‌اس، حضور داشت.
چانگمین همچنین اولین فرد مورد نظر برای بازی در سریال «شکوفه های برفی» بود، به دلیل برنام? فشرد? گروه، در نهایت کیم کی بوم جایگزین وی شد.
در سال 2009، در سریال «مزرع? بهشتی» به ایفای نقش پرداخت. هنگام پخش این سریال در ژاپن، دوبل? ژاپنی این نقش را نیز بر عهده داشت.
همچنین در پنج قسمت انتهایی سریال «آتنا: اله? جنگ» حضوری افتخاری یافت.

?mage

چانگمین در سال 2006، از دبیرستان گِپو فارغ التحصیل شد، و به دنبال آن در دانشگاه کیونگ هی سئول پذیرفته شد. در سال 2009، به عنوان دانشجوی موسیقی پست مدرن وارد این دانشگاه شد. از سال 2011 برای اخذ دومین مدرک خود، در دانشگاه کُن کوک مشغول به تحصیل است.

?mage

در ژانوی? 2008، به همراه پدرش برای پاکسازی سواحل ته‌آن داوطلب شد، این کار بدنبال وسیع ترین نشت نفتی تاریخ کشور کره صورت گرفت. سفر وی به این منطقه حین تعطیلات و استراحت ابتدای سال گروه انجام گرفت و مقرر بود کسی از آن مطلع نشود، پس از ارسال عکس های چانگمین به یکی از سایت های طرفداران، رسانه ها و عموم از این امر مطلع شدند. این واقعه بعدها توسط یکی از عوامل مرتبط به تی‌وی‌ایکس‌کیو تأیید شد.

ztr24.jpg




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:18 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 23
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36299