سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 

?mage

سال 2008 تا 2009 : ادام? موفقیت‌ در ژاپن و «میروتیک» TVXQ شازدهمین تک آهنگ خود را با عنوان “Purple Line” در شانزدهم ژانویه ی 2008 منتشر کرد.که برای اولین بار در چارت بین‌المللی ژاپن قرار گرفت، آنها اولین گروه خارجی بودند که تک آهنگشان به عنوان شماره ی یک انتخاب شد. سومین آلبوم ژاپنی آنها با نام “T” منتشر شد و در همان ابتدا در رده ی چهارم آلبومهای هفتگی ژاپن قرار گرفت. Rhytme zone پروژه ای را مطرح کرد- “Trick” – که بر اساس آن اعضا می بایست از فوریه تا مارس(طی شش هفته) پنج سینگل منتشر می کردند که هر سینگل حاوی آهنگ تکی از یکی از اعضا بود. گروه بیست و دومین تک آهنگ خود را با عنوان “Beautiful You / Sennen Koi Uta” در آوریل منتشر کرد. این تک آهنگ نیز به رتبه ی اول دست یافت?آنها اولین هنرمندان غیر ژاپنی بودند که دو تک آهنگشان اول شد و بعد از 24 سال رکورد Yang Fei Fei را شکستند. برای شرکت در چهاردهمین Dream Concert که در هفتم ژوئن در استادیوم المپیک سئول اجرا شد، به کره بازگشتند.

اجرای فوق العاده TVXQ در چهاردهمین

Dream Concert

” SBS Dream Concert DBSK Rising Sun”

?mage

Download

در دوازدهم ژوئن،TVXQ تور آسیایی خود را-که در بیست و سوم فوریه 2007 در سئول آغاز شده بود-در چین به پایان رساندند. TVXQ به ژاپن بازگشت و بیست و سومین تک آهنگ خود با عنوان “D?shite Kimi o Suki ni Natte Shimattandar??” را منتشر کرد که در راس جداول قرار گرفت.و آنها را به اولین هنرمندان خارجی تبدیل کرد که سه سینگل با رتبه ی نخست در جدول Oricon داشتند. آنها همچنین اجراهایی در بیستمین سالگرد Avex و A-Nation داشتند. در آگوست همان سال?گروه برای شرکت در کنسرت SMTown دوباره به کره بازگشت. آنها در کنار BoA، Cheon Sang Ji Hee the Grace، Zhang Liyin، Girls’ Generation، Shinee و Super Junior به اجرا پرداختند. چهارمین آلبوم گروه با نام ? “Mirotic”برای انتشار در بیست و چهارم سپتامبر برنامه ریزی شده بود ولی به علت پیش درخواست بالا، این تاریخ دو روز به عقب کشیده شد.مانند آلبوم قبلی، این آلبوم نیز با فروش 307،947 نسخه در راس جدول قرار گرفت.

?mage

در ژانویه ی 2009، فروش این آلبوم به 502،837 نسخه رسید، و طی شش سال گذشته اولین آلبوم کره ای بود که به فروش بالای 500،000 نسخه دست یافته بود.در اکتبر، تی وی ایکس کیو ورژن ژاپنی آهنگ Mirotic را با عنوان: “Jumon Mirotic” منتشر کرد.این تک آهنگ در راس جدولOricon قرار گرفت و رکورد تک آهنگ قبلی گروه را شکست. TVXQ در جشنواره ی موسیقی K?haku Uta Gassen شرکت کرد، آنها اولین گروه کره ای شرکت کننده در این جشنواره بودند.

?mage

بیست و پنجمین سینگل گروه با عنوان “Bolero/K*i*s*s the Baby Sky/Wasurenaide” در ژانویه منتشر شد، و یکی دیگر از موفقیتهای گروه به حساب آمد. تی وی ایکس کیو در مارس، بیست و ششمین تک آهنگ خود را با عنوان “Survivor” منتشر کرد که در جداول سوم شد و اینگونه به اول بودن آنها خاتمه داد.این تک آهنگ بدنبال چهارمین آلبوم ژاپنی آنها با نام “The Secret Code” منتشر شد که از همان ابتدا در رده ی دوم جدول قرار گرفته بود. گروه برای حمایت از این آلبوم، چهارمین تور کنسرتهای خود را آغاز کرد، که در Tokyo Dome خاتمه یافت.و این اولین گروهی بود که اجازه ی اجرا در این مکان را کسب کرده بود.

Tohoshinki 4th Live Tour 2009

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

در بیست و دوم آوریل 2009، بیست و هفتمین سینگل خود را با عنوان “Share the World/We Are”منتشر کرد که در راس جدول قرار گرفت، و رکورد قبلی آنها را بازگرداند. بیست و هشتمین تک آهنگ آنها با نام “Stand by U” در 1 ژوئیه 2009 منتشر شد و در رده ی دوم قرار گرفت. دی وی دی های اجرای زنده ی گروه با عنوان “4th Live Tour 2009 – The Secret Code – Final in Tokyo Dome در سی ام سپتامبر منتشر شد.این دی وی دی بیش از 171،000 نسخه فروش داشت، و بهترین فروش دی وی دی گروه در این زمینه محسوب می شد.

?mage

به علاوه، در بیست سال گذشته اولین هنرمند غیر ژاپنی بود که به بالاترین فروش دی وی دی دست یافت، هنرمندان خارجی که قبل از آنها در این رده بندی قرار داشتند: “( The Beatles’ “The Beatles Anthology (Special Price Edition Edition که در مارس 2003 منتشر شد و Led Zeppelin’s “Led Zeppelin DVD، که در ژوئن 2003 منتشر شد.بر اساس تعداد فروش دی وی دی ها، گروه رکورد پیش فروش خود را با فروش 107،000 نسخه دی وی دی شکست.رکورد قبلی آنها مربوط به “3rd Live Tour 2008 – T” بود که در آگوست 2008 ارائه شد و 112،000 کپی از آن به فروش رفت و “All About DBSK Season 3” که 66،000 نسخه از آن فروخته شد. این بار دی وی دی آنها با فروش 171،000 نسخه، رکورد بیشترین فروش برای هنرمندان خارجی را شکست.

گروه همچنین در جشنواره 2009 Mnet Asian Music Awards ، جایزه بهترین ستارگان اسیا را دریافت کرد.

?mage

?mage

?mage

TVXQ, MAMA Best Asia Star Award
* I Love You *

?mage

Download

سال 2010 تا زمان حال : تعلیق فعالیتها و بازگشت گروه سال 2010 را با انتشار بیست و دومین سینگل خود در 27 ژانویه ی ?2010 با عنوان “Break Out” آغاز کرد، که رکورد جدیدی را برای آنها رقم زد.این سینگل با فروش 256،000 نسخه در هفته ی اول در راس چارت Oricon قرار گرفت و رکورد Elton John -برای بالاترین فروش برای هنرمندان خارجی- را پس از 14 سال و 8 ماه شکست.همچنین رکود جدیدی را بخاطر بالاترین فروش در هفته ی اول ثبت کرد. در فوریه، گروه برای خواندن آهنگ “With All My Heart -??????-” برای تیتراژ آغازین فیلم ژاپنی “?????? / Kimi ga Odoru، Natsu” انتخاب شد که پخش فیلم در سپتامبر 2010 آغاز شد. در 24 مارس 2010 TVXQ تک آهنگ جدید خود را با عنوان “Toki o Tomete” منتشر کرد.

?mage

?mage

اولین آلبوم گروه با نام“The “در سپتامبر 2010 منتشر شد و از همان ابتدا در راس چارت آلبومهای Oricon قرار گرفت. دی وی دی کنسرت “Thanksgiving Live in Dome”? 116?000 نسخه فروخت و آلبوم”The…” در هفته ی اول انتشار 140،000 نسخه فروش داشت، و هر دو در راس جداول دی وی دی و آلبوم Oricon در همان هفته قرار گرفتند. در سپتامبر 2010، Avex Entertainment اعلام کرد که تصمیم دارد تمام فعالیتهای ژاپنی سه عضو را در ژاپن به علت وجود بعضی سوء تفاهمات بین خود و کمپانی کره ای سه عضو -CJeS- معلق کند. در اکتبر و نوامبر ?2010 جی وای جی تور کنسرتهای اولین آلبوم انگلیسی و جهانی خود را با نام“The Beginning” -که در 12 اکتبر منتشر شد- در کره ی جنوبی آغاز کرد، و در شمال شرق آسیا و امریکا ادامه داد. این آلبوم توسط Kanye West که تولید کننده ی تک آهنگ”Ayyy Girl”بود، هدایت شد.

?mage

?mage

در بیست و سوم نوامبر 2010، SM Entertainment اعلام کرد که TVXQ بصورت گروه دو نفری(شامل یونهو و چانگمین) اوایل سال 2011باز خواهد گشت. در چهارم نوامبر 2010، Avex Entertainment نیز بیانیه ای را مبنی بر امضای قرارداد های جدید با هنرمندان SM اعلام داشت.نسخه ی ویژه ی جدیدترین آلبوم تی وی اکس کیو-Keep Your Head Down-در 5ام ژانویه ی 2011 در کره ی جنوبی و سینگل “(Why? (Keep Your Head Down” در 26ام ژانویه ی 2011 توسط Avex Trax در ژاپن به انتشار رسید.

?mage

اطلاعات این پست بر گرفته از ویکی پدیای فارسی گروه و لینک گذاری انجمن هواداران ایرانی جی وای جی




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:22 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36295