سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

در این پست به بررسی عوامل جدایی  JYJ از TVXQ ، دادخواست جی وای جی و حکم دادگاه بر علیه شرکت اس ام می پردازیم

دادخواست علیه اس ام

در 31 ژوئیه 2009، سه تن از اعضا  گروه تی وی ایکس کیو ؛کیم ججونگ ، پارک یوچون و کیم جونسو دادخواستی را برای بررسی قرارداد خود با شرکت اس ام Sm Entertainment به دادگاه مرکزی منطقه ای سئول ارسال کردند. این سه عضو اعلام داشتند که قرارداد سیزده ساله بیش از حد طولانیست?برنامه ها بدون تایید و یا اجازه ی اعضا برگزار می شوند?شرایط قرارداد بدون آگاهی و رضایت آنها تمدید و یا تغییر می یابد و درامدهای گروه بطور عادلانه به اعضا داده نمی‌شود.

45094041.jpg

مجازات فسخ قرارداد:دو برابر میزان درامد براورد شده ی گروه برای اس ام در مدت باقی‌مانده ی قرارداد?به آنها پرداخت خواهد شد.این اخبار برای افت بیش از 10 درصدی سهام اس ام در KOSPI کافی بود. دادگاه مرکزی سئول حکم را به نفع سه عضو صادر کرد.آنها ادعا داشتند که قرار داد غیر منصفانه است و حق اعضا بصورت کامل به آنها داده نشده است. در جواب?اس ام طی یک مصاحبه ی مطبوعاتی بیان کرد که این دادخواست یک کلاه برداری بزرگ است، و این دادخواست در مورد غیر منصفانه بودن و علیه حقوق بشری بودن قرار داد درست نیست و یک کلاه برداری با انگیزه است که بخاطر حرص و طمع سه عضو در زمینه ی تجارت لوازم آرایشی طراحی شده. سه عضو در جواب اعلام کردند که امیدوارند اس ام به تصمیم دادگاه احترام بگذارد.

در پاسخ به دادخواست،12،000 طرفدار تی وی ایکس کیو درخواستی را علیه قراردادهای طولانی مدت اس ام امضا کرده و آن را به دادگاه مرکزی سئول ارسال کردند. Cassiopeia -فن کلاب طرفداران تی وی ایکس کیو-نیز درخواستی را مبنی بر لغو کنسرت SM Town بیان داشت، در ابتدا SM و گروه اعلام کردند که کنسرت براساس برنامه ی تعیین شده اجرا خواهد شد;کنسرت یک هفته قبل از برنامه ی تنظیم شده کنسل شد.

oppaa jyj.jpg

دادگاه مرکزی سئول درخواست 3 عضو از گروه تی وی ایکس کیو برای فسخ قرارداد منحصر به فرد را تصویب کرد.

– به نقل از حکم دادگاه مرکزی سئول :
“قرارداد انحصاری مذکور که اساسا شامل دوره های طولانی مدت و غرامت های بیش از اندازه می باشد به قوانین اولیه حقوق بشر و آزادی اقتصادی هر فرد تجاوز می کند زیراکه مدیریت شرکت باسوءاستفاده ازموقعیت برجسته خود منافع خود را تحمیل و مسئولیت های غیرمنصفانه ای را بر روی هنرمندانش اعمال می کند.”
“این عملیست که عفت عمومی و قوانین را نقض می کند بنابراین این امکان وجود دارد که صحت همه یا بخشی از بند های قرارداد نامعتبر باشد یا این موضوع از نظر زمان ، مدت زمان معقول آن تمام شده است.”

“متهم (اس ام) نباید:

1. هیچگونه قرارداد یا مذاکره ای را با شخص ثالث بر ضد متقاضیان (جه جونگ/یوچون/جونسو) که مربوط به فعایت های هنری آنها شامل حضور در فیلم ها،کنسرت ها ، محصولات آلبوم ها و دیگر برنامه ها می باشد داشته باشد .
2. هیچ اعتراضی نسبت به کمپانی های پخش ،شرکت های تهیه آلبوم،آژانس های تولید و سایر اشخاص ثالث در مورد فعالیت های شاکیان که آنها را شامل می شود داشته باشد.
3. با درخواست از هیچ شخص ثالثی برای در هم شکستن روابط و یا هر راه دیگری تا مشخص شدن تصمیم نهایی دادگاه در فعالیت های سرگرم کننده جی وای جی دخالتی داشته باشد.

– اظهار نظر کار شناس حقوقی پارک چان جونگ در مورد قرارداد برده :
“شرکت اس ام سود زیادی را با سوء استفاده از موقعیت ضعیف اعضا به عنوان افراد زیر سن قانونی و کارآموزان و همچنین تشکیل قرارداد های ناعادلانه کسب می کند. این شرکت گروه تی وی ایکس کیو را هنگامی که اعضای گروه زیر سن قانونی (زیر 19 سال) بودندباقرارداد هایی به مدت حداکثر 13 سال که شامل کل سال های کاری عمرشان بود جمع آوری کرد و هیچ وقت نسخه اصل نوشته شده را به اعضای گروه نشان نداد و سود قرارداد را به صورت ناعادلانه ای تقسیم کرد.(به طوریکه هریک از اعضا اگر آلبوم قبلی بیشتر از 500.000 نسخه فروش می کرد برای آلبوم بعدی 10 میلیون وون دریافت می کردند)”
– اس ام دادخواستی را در مخالفت با این تصمیم و همچنین حکم ممنوعیتی برای بی اعتبار کردن قرارداد انحصاری بین شرکت سی جس و گروه جی وای جی فرستاد.

ویدئوی گزارش دادگاه نهایی و پیروزی JYJ در دادگاه علیه کمپانی SM

Download

 اطلاعات بیشتر در مورد منازعات جی وای جی و اس ام

تاریخچه ی اس ام با بیش از 10 سال فعالیت که با وجود قانون شکنی ها و اخطار های بسیار هنوز بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهد.این واقعا فوق العاده است که اعضای جی وای جی دیگر به چنین کمپانی تعلق ندارند و نخواهند داشت.

تاریخچه شکست های شرکت SM و شکایت JYJ

اخیرا ماجرای اخطار ftc یا کمیسیون تجارت عادلانه کره به شرکت اس ام یکی از بحث های داغ طرفداران جی وای جی است که خیلی پیچیده شده برای روشن شدن موضوع از اولین خبرهای منتشر شده شروع می کنم و اتفاقاتی رو که افتاده رو با هم می خونیم تا ببینیم قضیه چیه؟

اخطار FTC به شرکت اس ام :”دیگر مزاحم فعالیت های JYJ نشوید”

توییت دو پهلو جونسو به نگرانی طرفداران یونهو

این تویت و مطالب بعد از ان مسئله رابطه اعضا با یکدیگر و تصمیمات دو عضو باقیمانده را روشن می کند

?mage

در تاریخ 6 دسامبر کیم جونسو در توییتر خود نوشت :” تا به حال من معتقد بودم که این درست نیست. معتقد بودم که یک دشمن در مقابل ما 5 نفر وجود داره. اما الان حدس می زنم که اون واقعا دشمن همه ما نیست. دیدن این که اونا از آنچه که من دشمن خودم می دونستم تشکر و قدر دانی می کنند , این فرض رو برام به وجود می اورد که خیلی اتفاقا وقتی که با هم نبودیم رخ داده. این واقعا خسته کننده است.”
او ادامه داد:” من همچنان می خواستم چیز های خوب رو ببینم و گوش کنم و فکر های خوبی داشته باشم اما الان برام خیلی سخته. با وجود اینکه از هم جدا شدیم اما هیونگ می دونی که این درست نیست. ما مثل هم فکر می کردیم اما شما چرا الان این جوری شدید؟”

در قسمت جدید البوم TVXQ یونهو تشکر و قدردانی خود را از شرکت SM اعلام می کنه .
” شما برای ما خیلی صبر کردید درسته؟ من واقعا ازتون ممنونم که منتظرمون موندید تا برگردیم. من اینو جایی شنیدم که قبل از بالا رفتن از یک کوه بلندتر و به اوج رسیدن بهتر قبلش کمی استراحت کرد! همگی… ما باید دستهایمان رو محکم بگیریم و با هم بالا بریم درسته؟ من باز هم ازتون ممنونم. چانگمین حتی اگه من هم نگم تو اینو خوب می دونی, درسته؟ دوست دارم! وقتی کنارمی خیلی ازت انرژی می گیرممی دونی که ما چقدر رشد کردیم؟ درسته! بازگشت دوباره TVXQ!”
علاوه بر این جی جونگ عنوان پروفایل تو.تتر خود را این گونه تغییر داد:” سرتون رو بالا بگیرید و ذهنتون رو باز نگه دارید.”
و اینچنین توییت کرد:” من هم امیدوارم همین طور باشه. چشمان و گوشهایم را خواهم بست.”
خیلی ها این برداشت رو کردند که این حرف جی جونگ مربوط به اهنگ بازگشت TVXQ ” Keep your head down ” می باشد.

مقایسه تعداد تکثیر نسخه های آلبوم های JYJ و TVXQ بعد از جدایی

?mage



موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:26 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 24
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36300