سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

اتمام نزاع جی وای جی و اس ام : "بیایید مانع فعالیت های یکدیگر نشویم."
28 نوامبر سال 2012

گروه جی وای جی ( کیم ججونگ ، پارک یوچون و کیم جونسو) از زیر سلطه ی شرکت اس ام آزاد شد

اختلاف بین شرکت SM و JYJ براساس توافقی متقابل ،بعد از 3 سال و 4 ماه به پایان رسید.

با توجه به محافل حقوقی، شرکت SM و سه نفر از اعضای JYJ توافق کردند تا قرارداد خود را که در تاریخ 31 ژوئیه سال 2009 آغاز شده بود اتمام دهند. همچنین هر دو طرف توافق نامه ، قراردادی نوشتند مبنی بر اینکه :

1) هر دو طرف توافق نامه باید تمام قرارداد را فسخ کنند
2) هیچ یک از طرفین توافق نباید مزاحم فعالیت های دیگری شود.

ججونگ ، یوچون و جوونسو که کار خود را در گروه TVXQ در سال 2004 آغاز کردند، برای بی اعتبار کردن قرارداد انحصاری در تاریخ 31 ژوئیه سال 2009دادگاه دادخواستی پر کردند و فعالیت خود را به عنوان گروه جی وای جی از سپتامبر 2010 شروع کردند.


اتمام نبرد حقوقی اس ام و جی وای جی

نبرد حقوقی بین جی وای جی و اس ام در نهایت به پایان رسید !

پس از مدتی که به نظر می رسید تا ابد طول می کشد، گزارش شده است که دو طرف دعاوی در 28 نوامبر با یک دیگر توافق کردند.


گفته شده است که شرکت SM و JYJ به قرارداد خاتمه دادند و هردو طرف توافق کرده اند تا در فعالیت های یکدیگر دخالت نکنند .

این مبارزه طولانی که در 31 ژوئیه سال 2009 با طرح دعوی علیه شرکت اس ام توسط سه عضو گروه جی وای جی که در گذشته عضو گروه تی وی ایکس کیو بودند شروع شد. آنها درخواست لغو قرارداد خود را با این شرکت ارائه کردند و از همان موقع تا کنون هر دو طرف نتوانستند به توافق برسند و دادگاه به امسال کشیده شده است.

به نظر می رسد این نبرد قانونی اکنون تمام شده است و هردو طرف مخصوصا گروه جی وای جی می توانند آزادانه بدون نگرانی از مسائل حقوقی که آنها را محدود می کرد فعالیت کنند .


جی وای جی و اس ام به نبرد قانونی شان خاتمه دادند!

نبرد جی وای جی و اس ام که سه سال و چهار ماه طول کشید سر انجام با یک توافق دو طرفه پایان یافت.
از طریق کنغرانس مطبوعاتی رسمی شرکت اس ام اعلام شد : "این تصمیم گرفته شد تا از ایجاد نگرانی های بیشتر برای یونهو و چانگمین که اکنون تحت عنوان گروه تی وی ایکس کیو مشغول به فعالیت هستند جلوگیری شود"
او اضافه کرد: این سه نفر ثابت کردند که بیش از این تمایل به بودن در گروه تی وی ایکس کیو ندارند بنابراین شرکت اس ام تصمیم گرفت تا دیگر به این سه نفر احتیاجی نداشته باشد . ما همچنین تصمیم گرفته ایم تا دیگر در آینده به مسائل یکدیگر کاری نداشته باشیم و اینگونه است که امروز 28 نوامبر این موضوع پایان یافت.

با پایان این دادگاه توجه همگی به این موضوع جلب شد که آیا بعد از این جی وایجی اجازه حضور در تلویزیون را دارد یا خیر؟

به دنبال این دلیل که جی وای جی برای مدت زیادی در برنامه های شبکه کی بی اس و اس بس اس حضور نداشته است.شرکت کی بی اس اعلام کرد: "به این دلیل که اختلافات بین اس ام و گروه جی وای جی پایان نیافته بود. شرکت کی بی اس همواره منتظر نتایج این دادگاه بود تا این گروه بتواند در شبکه حضور بیابد.به طور معمول افراد مشهوری که درگیر مسائل دادگاه هستند تا اتمام این مسائل نمی توانند در تلویزیون حضور بیابند. ما تصمیم داریم با دیدن نتایج این دادگاه آنها را به برنامه های مختلف شبکه دعوت کنیم."
اکنون که این دادگاه تمام شده است گروه جی وای جی این شانس را دارند تا در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کنند.

نماینده شرکت سی جس بک چانگ جو اعلام کرد : " سه سال پیش وقتی دادگاه حکم مارو پذیرفت ما فکر می کردیم که این مبارزه است که ما از قبل برنده ان هستیم. وضعیت حقوقی نباید چیزی باشد که با فعالیت های جی وای جی تداخل داشته باشد.اما این بیشتر شبیه داستان دیوید در برابر جالوت بود. ما این وضعیت رو تغییر بزرگی در فعالیت های جی وای جی نمی بینیم. جی وای جی تصمیم دارد تا برنامه های قبلی خود را همانطور که برنامه ریزی شده است انجام دهد."

"با این حکم نهایی دادگاه ، ما امیدواریم که این محدودیت برداشته شود. ما می خواهیم از طرفداران که حمایت مداوم خود را به گروه که هرگز تغییر نمی کند ابراز می کنند تشکر کنیم ."




موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 فروردین 21 :: 1:54 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 28
  • کل بازدیدها: 36306