سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

در این پست به بررسی فعالیت های انفردای   لیدر گروه جی وای جی کیم ججونگ می پردازیم

همچنان با نظرات ارزشمند خود با ما همراه باشید

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

آلبــوم سولـوی ججونگ

2013012414122911361.jpg

آلبوم سولوی ‘ I ‘ ترکیبی از سایه روشن های افکار ججونگ . البومی که  رنگ مشکی و سفید معرف های اصلی ان بودند. البومی برای بیان احساست و افکار او . افکاری که شاید صدای خفته اعتراض او در این سال ها بوده است. به گفته ججونگ او می خواسته پیام خود را از طریق آهنگ Mine این آلبوم به دنیا منتقل کند و هرگز تفاوتی بین آلبوم سولو و البوم JYJ قائل نمی شود. این آلبوم با موسیقی راک در امیخته است و با همکاری گروهی به نمایندگی کیم بادا به پایان رسید . کیم ججونگ گرچه در زمینه راک تمرینات زیادی نداشته است ولی با همکاری این گروه بسیار سریع پیشرفت کرد و به خوبی بر تمامی مسائل و مشکلات پیش رویش پیروز شد

?mage

موزیک ویدئو Mine آلبوم ‘I’ پس از 60 ساعت فیلم برداری در تاریخ 16 ژانویه سال 2012 منتشر شد و پس از گذشت سه روز در حدود 1004632 بیننده داشته است. این موزیک ویدئو در همان هفته اول رتبه نخست جداول چین را به خود اختصاص داد و از دو موزیک ویدئو گروه سوپر جونیور پیشی گرفت.

?mage

?mage

البوم سولوی ‘I’ ججونگ در تاریخ 17 ژانویه منتشر شد و فقط با گذشت 5 روز از انتشارش رتبه نخست جداول Hanteo’s real-time و Daily و weekly chart را به خود اختصاص داد و در همان روز های اولیه در حدود 120000 نسخه فروش داشته است البته پس از این فروش فوق العاده 20000 نسخه دیگر برای فروش اماده شد . پس از ورود این آلبوم در تاریخ 18 زانویه به ژاپن با فروش 7331 نسخه در عرض 2 روز رتبه نخست جدول Oricon این کشور را از ان خود کرد.

?mage

?mage

?mage

همچنین در تاریخ 26 فبریه پک مکمل این البوم تحت عنوان ‘ Y ‘ نیز منتشر شد.

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

ججونگ بر روی پرده سینما و تلویزیون

پستچی بهشتی ” Heaven Postman “

کیم ججونگ در سال 2009 به طور رسمی با حضور در فیلم پستچی بهشتی پا به عرصه بازیگری گذاشت. این فیلم در 11 نوامبر سال 2009 اکران شد و در اولین هفته اکران خود در حدود 70495 بیننده رابه سوی خود جذب کرد . کیم ججونگ در این فیلم در نقش shin Jaejoong پسری که در کما به سر می برد اما روحش در دنیای مادی نقش یک پستچی را دارد ایفای نقش می کند. این فیلم علاوه بر سئول در  جیجو, گانگ وون, گوان جو, دائه گو, دائه جون, دائه گو, بوسان, یولسون,جه ئونجو,چونگجو نیز پخش شد.
همچنین اهنگ متن Love این فیلم نیز توسط ججونگ خوانده شده است که در ان زمان رتبه سوم جدول Gaon  را به خود اختصاص داد. به علاوه این فیلم در 29 ماه می 2010 در زاپن و 15 سپتامبر 2010 از شبکه SBS نیز پخش شد.

?mage

d72b9e0c51837e4b7e3ef89.jpg

دانلود تیزر فیلم پستچی بهشتی

Ost پستچی بهشتی

سخته بگم دوستت دارم” Hard to say I live you “

پخش این سریال ژاپنی 11 قسمتی در 15 اپریل 2010 آغاز شد .و در ان ججونگ در نقش دکتری که تحت تاثیر گذشته دردناک خود زندگی سختی را می گذراند ایفای نقش کرد. کار کردن در کنار همکاران ژاپنی برای ججونگ بسیار با ارزش بود , با وجود این که محل فیلم برداری برای ججونگ نا آشنا بود اما تلاش سخت او مثل همیشه کارساز بود. این سریال با ریتینگی در حدود 11.2 درصد پخش شد.

?mage

تیزر سریال سخته بگم دوستت دارم

تصاویر سریال

?mage

?mage

?mage

حمایت از رئیس ” Protect the boss “

سریال حمایت از رئیس با حضور ججونگ در طی 18 قسمت از تاریخ 3 اگوست 2011  پخش شد و ججونگ در این سریال در نقش مدیر چا مو وون ظاهر شد . همچنین موسیقی متن این سریال به نام ” I will protect you ” اثر زیبای دیگری از کیم ججونگ می باشد . این سریال ریتینگی در حدود 17.2 درصد در سئول داشته و رتبه نخست جدول HMV , Amazon را از ان خود کرد.

?mage

تیزر سریال مراقب رئیس باش

Ost سریال مراقب رئیس باش

لغزش زمان دکتر جین ” Time slip of Dr.jin “

سریال دکتر جین در تاریخ 26 می سال 2012 از شبکه MBC پخش شد. ججونگ در نقش افسر کیم کیونگ تاک ظاهر شد. این کاراکتر بخاطر اینکه یک فرزند نامشروع بوده همیشه مورد بدرفتاری قرار می گرفته . ولی اون با جدیت کوشید تا قلب پدرشو به دست بیاره و به عنوان عضوی از خانواده شناخته بشه. و همواره راحتی دیگران را به راحتی خود ترجیح می داده. در این سریال صحنه های بسیاری وجود داره که انسان رو تحت تاثیر قرار میده و یکی از اون قسمت ها صحنه گریه ججونگ برای پدرش می باشد که بینندگان بسیاری را متاثر کرد, یکی از دست اندرکارهای این برنامه گفته : ” کیم کیونگ تاک شخصیتی است که علاقه و حمایت بیننده رو دریافت می کنه .اگرچه تمامی صحنه ها برای کاراکتر ها خیلی مهم بود و فیلم برداری فوق العاده مهمی بود .در واقع ما صحنه رو طوری درست کردیم که کیم ججونگ بتونه به خوبی تمرکز کنه. اون از ته قلبش گریه می کرد طوری که حتی وقتی فیلم برداری هم تموم شده بود اون نمی تونست جلوی خودشو بگیره و همچنان گریه می کرد. اون اونقدر گریه کرد که ما ترسیده بودیم نکنه از حال بره. “
یکی از اهنگ های متن این درام به نام ” Living like a dream ” اثر دیگری از کیم ججونگ می باشد. این درام از تلویزیون های شانگهای تایوان, تایلند , سنگاپور و ژاپن نیز پخش شده است.

?mage

نمایی از جی جونگ در سریال دکتر جین

Ost سریال دکتر جین

تصاویر سریال

?mage

?mage

شغال می اید ” Code name Jackal “

این فیلم 107 دقیقه ای در تاریخ 15 نوامبر 2012 به اکران در امد که در ان کیم ججونگ به عنوان یک خواننده سوپر استار که توسط که آدم ربای جانی دزدیه می شود حضور پیدا کرده است. این فیلم رتبه دوم باکس آفیس کره را به خود اختصاص داد و با استقبال گسترده ای در ژاپن روبرو شد.

?mage

تیزر فیلم شغال می آید

تصاویر فیلم

?mage

?mage

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

تور ها و کنسرت ها

کیم جی جونگ در طول فعالیت خود تحت گروه JYJ تور ها و کنسرت های متعددی را به زبان های کره ای و انگلیسی در اسیا و اروپا و کشورهای امریکای جنوبی داشته است که شامل موارد زیر می باشند:

Thanksgiving Live in Dome 2010

?mage

?mage

JYJ The Beginning Showcase tour Asia & USA 2010
این تور در کشور  و شهرهای های بانکوک , مالزی ,هونگ کنگ , شانگهای , تایپه , نیویورک , سیاتل ,سانفرانسیسکو , L.A برگزار شده است.

?mage

?mage

JYJ Worldwide in Seoul 2010

?mage

?mage

?mage

?mage

JYJ charity concert in Japan 2011

?mage

?mage

?mage

JYJ World tour 2011 Asia + USA

این تور نیز در کشور و شهرهای تایلند, اندونزی, سنگاپور,مالزی,نیویورک,واشنگتون دی سی., سانفرانسیسکو و کانادا. برگزار شده است.

?mage

?mage

?mage

JYJ Unforgettable Live Concert in Japan 2011

?mage

?mage

?mage

?mage

JYJ World tour 2011 Europe + South America

?mage

?mage

?mage

JYJ’s Concert in Tokyo Dome 2013

?mage

?mage

?mage

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

Kim Jaejoong Fanmeeting

Kim Jaejoong First Solo Fanmeet Dec 2011 Shanghai

اولین فن میتینگ سولوی کیم ججونگ در تاریخ 10 دسامبر سال 2011 در شانگهای برگزار شد.برای این فن میتینگ در حدود 4000 صندلی به فروش رسید ولی باز هم حدود 1000 نفر از طرفدارها در که نتوانسته بودند بلیط تهیه کنند در محوطه محل فن میتینگ حضور پیدا کرده بودند . ججونگ در این فن میتینگ در مورد سریال مراقب رئیس باش صحبت کرد و اهنگ متن این سریال “ I will protect you “ را برای طرفدارهایش خواند

?mage

?mage

?mage

Kim Jaejoong Solo Fanmeeting Feb 2012 Turkey

این فن میتینگ در تاریخ 5 فبریه سال 2012 در دانشگاه انکارا برگزار شد . که در حدود 600 بلیط در عرض 30 دقیقه به فروش رسید. در این فن میتینگ ججونگ توسط طرفدارهاش با یک تولد سورپرایز شد

?mage

?mage

Kim Jaejoong Solo Fanmeeting May 2012 Taiwan

این فن میتینگ در تاریخ 23 می سال 2012 در Taipei برگزار شد. غالب بر 2500 طرفدار در این مراسم حضور پیدا کردند.
ججونگ در ان زمان بیش از 100000 طرفدار در تایوان داشت.

?mage

?mage

?mage

در تاریخ 22 جولای سال 2012 فن میتینگ ججونگ با موضوع درام دکتر جین با حضور 1500 طرفدار ژاپنی که از ژاپن به کره آمده بودند در سئول برگزار شد . طرفدارها در ان روز تمامی کارکنان صحنه را به غذا و اسنک دعوت کردند و شب در دانشگاه Yonsei جمع شده و فن میتینگ با حضور ججونگ برگزار شد . ججونگ در این مراسم اهنگ های Living like a dream و Even when living را به طرفدارهایش تقدیم کرد

?mage

?mage

?mage

Kim Jaejoong 1st Asia Tour Fanmeeting 2012 Nanjing, Thailand, Indonesia, Vietnam

کیم ججونگ فن میتینگ تور آسایی خود را با حضور1000 طرفدار در فرودگاه چین آغاز کرد. در فن میتینگی که در تاریخ 20 اکتبر در Nanjing چین برگزار شد در حدود 5000 طرفدار حضور پیدا کرده بودند. ججونگ در این مراسم به زبان چینی با طرفدارهایش احوال پرسی کرد و سپس آهنگی از سریال دکتر جین را برایشان خواند و به سئوال های ان ها در مورد موسیقی و فیلم و سریال پاسخ داد و همچینی چند خطی از اهنگ No gain را نیز برایشان خواند.

?mage

?mage

فن میتینگ ججونگ در تایلند در تاریخ 23 اکتبر با حضور 5000 طرفدار برگزار شد . ججونگ فن میتینگ خود را با اهنگی از سریال دکتر جین ” living like dream” شروع کرد و در ادامه برنامه های متنوعی همچون گفتگو و بازی را به دنبال داشت. ججونگ پیش بند پوشید و دستور تهیه کیم باپ رو داد و پس از درست کردنش اونو با افراد روی استیج از جمله طرفدارها و فیلم بردار و کارمندان صحنه و اعضای CM تقسیم کرد. او به عنوان هدیه 5000 شاخه گل رز آماده کرده بود و به همه طرفدارهایی که در فن میتینگ شرکت کرده بودند داد و این عمل او تاثیر بسیار زیادی بر طرفدارهایی داشت.

?mage

کیم ججونگ در تاریخ 3 نوامبر در جاکاترا اندونزی حضور پیدا کرد . متاسفانه وی در این مراسم به دلیل سرماخوردگی و گلودرد ناشی از ان قادر به صحبت کردن نبود به همین او در این مراسم با تمامی طرفدارهایش عکس گرفت و با همگی ان ها دست داد و نامه ای جهت احوال پرسی و معذرت خواهی نوشت

?mage

?mage

کیم ججونگ فن میتینگ تور اسیایی خود را در تاریخ 10 نوامبر در ویتنام به پایان برد. در این فن میتینگ در حدود 17500 طرفدار حضور پیدا کرده بودند .ججونگ در این مراسم اهنگ I will protect you از سریال مراقب رئیس باش را برای طرفدارهایش خواند.

?mage

?mage

?mage

Kim Jaejoong “Your, My, Mine” 1st Solo Fanmeeting and Mini Concert January 2013 Seoul

پس از انتشار اولین آلبوم سولوی کیم ججونگ , او کنسرتی و فن میتینگی را با عنوان Your My and Mine را در تاریخ 26 و 27 ژانویه در سئول برگزار کرد . در روز اول یعنی در تاریخ 26 زانویه ججونگ با فروش 8000 بلیط 240 دقیقه را با طرفدارهایش گذراند و در ابتدا ی مراسم با یک کیک تولد بزرگ خوش آمد گویی کرد و مراسم را با کنسرت و پختن غذا و عکس گرفتن ادامه داد.

?mage

?mage

?mage

Kim Jaejoong “Your, My, Mine” Solo Fanmeeting and Mini Concert 2013 Asia Tour

کیم ججونگ پس از انتشار البوم سولوی خود توری را به نام Your My and Mine که در واقع ترکیبی از فن میتینگ و کنسرت بود را در کشورهایی اسیایی از قبیل چین , شانگهای , هنگ کنگ و تایوان با حضور 38000 طرفدار برگزار کرد.

چین

?mage

?mage

هنگ کنگ

?mage

?mage

تایوان

?mage

شانگهای

?mage

?mage

ججونگ به عنوان اخرین فعالیت خود تاکنون کنسرتی را در حضور 60000 نفر در یوکوهامای ژاپن به مدت سه روز از تاریخ 24 جون برگزار کرد.

?mage

?mage

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:6 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 36459