سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 

 

?mage



فیلم مستند جی وای جی ‘The Day‘ بطور ناگهانی درست زمانی که فقط ده روز تا شروع رسمی اکران آن باقی مانده بود لغو شد. کمپانی جی وای جی CJES بیان کرد که این اتفاق به دلیل نقض قرار داد از طرف کمپانی CJ CGV می باشد . هنگامی که طرفداران این خبر را شنیدند بسیار عصبانی شدند .

در سی ام ماه کمپانی جی وای جی CJES در یک کنفرانس رسمی گزارش کرد که نمایش فیلم ‘The Day‘ جی وای جی متاسفانه لغو شده که بدلیل نقض قرار داد به دلایل ناشناخته از طرف کمپانی CGV بوده است .
CJES می گوید : ما حدودا از یک ماه قبل با این کمپانی مذاکره کرده بودیم و حتی قراردادی را در بیستم ماه گذشته امضا کردیم اما انها به ما اطلاع دادند که به این دلیل که قرارداد توسط داور نهایی تایید نشده بود قرارداد نیازمند به پیش پرداخت اولیه است .
اما CGV در دفاع از خود بیان کرد : CJES بدون اینکه قرار داد نهایی شود آنرا در مطبوعات اعلنی و تبلیغ و انتشار داد .

بر اساس گزارشات CJES کمپانی CGV فعالیت های لازم برای اکران فیلم را انجام نداد و این نمایش فیلم را نسبتا سخت کرد
کمپانی جی وای جی CJES این را بی معنی تلقی کرد .CJES فکر می کند دستهای پشت پرده و عوامل خارجی بسیاری در این کار نقش داشته اند و می گوید : ما نمی توانیم درک کنیم که چگونه قرار داد را بعد از تلاشهای شبانه روزی فراوان لغو کرده اند در حالیکه انها برای همه چیز آماده بودند .در واقع دلیل انکه آنها قرار داد خود را بعد از منتشر شدن نمایشات فسخ کردند این است که عوامل خارجی زیادی در منصرف کردن انها نقش داشته . آنها از موقعیت خود به عنوان نهاد اصلی سواستفاده کردند و همه برگ های برنده را به ما دادند . و ما این بی عدالتی را با یک شکایت مدنی به کمیسیون تجارت عادلانه و دادگاه شکایات خواهیم فرستاد.
نماینده Baek Changjoo از CJES اظهار داشت : "این چیزهای بی معنی بر اساس قانون نیست واین اتفاقات حدود 2 یا 3 بار در هفته برای جی وای جی اتفاق می افتد . حق با ما است ولی ما منابع لازم برای مبارزه با یک شرکت بزرگ را نداریم ، با این وجود نمی خواهیم کس دیگری قربانی این بی عدالتی شود . ما لحظه ای تردید نمی کنیم و از مبارزه دست بر نمی داریم
کاربران اینترنت و طرفداران حمایت خود را از جی وای جی در سایت Daum Agora نشان دادند و درخواست صدور یک توضیح روشن از طرف کمپانی CGV دادند و حتی در مورد تحریم این شرکت به رای گیری پرداختند .

در اخبار مربوطه تبلیغ فیلم ‘The Day‘ در سال گذشته حتی بر روی شبکه QTV پخش شد اما تنها چند روز مانده به اکران رسمی نمایش آن لغو شد . جی وای جی از هنگامی که از کمپانی SM Entertainment جدا شده است هر روز با مشکل پخش در تلویزیون روبروست .

‘The Day‘فیلمی مستند درباره یک روز با اعضا جی وای جی است . جی وای جی به دلیل ممنوعیت پخش از تلویزیون قرار بود این مستند تقریبا یک ساعته را برای طرفدارانشان بر روی پرده بزرگ سینما به نمایش بگذارند .نمایش تیزر های این مستند با استقبال زیادی از طرف طرفداران روبرو شده بود .

 

مترجم : ساجده




موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 فروردین 21 :: 3:34 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36242