سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 

بلیط فیلم مستند جی وای جی ‘The Day‘در 19 سالن تئاتر و سینما در عرض یک ساعت فروخته شد

روزانه زندگی JYJ ، (ججونگ ،یوچون ، جونسو ) The Day
?mage


دفتر پیش فروش کمیسیون فیلم کره رکوردپیش فروش بلیط فیلم مستند جی وای جی ‘The Day ‘را در 19 سالن تئاتر در 20 فوریه با سهم 42.2?. رقم فوق العاده ای در مقایسه با سهم بحث برانگیز ترین فیلم یعنی "جنگ با جرم،با رقم 12.1? اعلام کرد
Lotte سینما، مسئول نمایش مستند جی وای جی The Day اظهار داشت: "وب سایت فروش به طور موقت به علت دسترسی همزمان 110.000نفر از افرادی که می خواستند مبادرت به خرید بلیط برای نمایش فیلم کنند بسته شد .
فروش بلیط در ساعت 4 بعد از ظهر اغاز و یک ساعت بعد تمامی بلیط ها در 19 سالن سینما و تئاتر فروخته شد . در مرکز تئاتر بــــــوســــــــــان تمامی بلیط ها تنها در عرض 5 دقیقه فروخته شد .

علاوه بر این، بسیاری از بازدید کنندگان ژاپنی از صبح زود در تلاش برای گرفتن بلیط نمایش فیلم در سالن تئاتر Evinuel در نزدیکی هتل Lotte هستند . کارمندان از این واکنش شگفت زده شده اند، زیرا به طور کلی فقط 30 درصد از صندلی ها برای نمایش فیلم مخصوص خوانندگان به فروش می رسد "

مستند The Day نمایشی از زندگی واقعی و روزمره اعضا جی وای جی ،شادی ها، دوستیها و فعالیتهای روزمره انهاست نمایش این فیلم تنها چند روز مانده به اکران رسمی نمایش پس از نمایش تیزرهای تلویزیونی ان لغو شد اما با تلاش کمپانیCJES، JYJ این فیلم مستند در 23 فوریه به نمایش در خواهد امد .




موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 فروردین 21 :: 3:30 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36266