سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

اتمام نزاع جی وای جی و اس ام : "بیایید مانع فعالیت های یکدیگر نشویم."
28 نوامبر سال 2012

گروه جی وای جی ( کیم ججونگ ، پارک یوچون و کیم جونسو) از زیر سلطه ی شرکت اس ام آزاد شد

اختلاف بین شرکت SM و JYJ براساس توافقی متقابل ،بعد از 3 سال و 4 ماه به پایان رسید.

با توجه به محافل حقوقی، شرکت SM و سه نفر از اعضای JYJ توافق کردند تا قرارداد خود را که در تاریخ 31 ژوئیه سال 2009 آغاز شده بود اتمام دهند. همچنین هر دو طرف توافق نامه ، قراردادی نوشتند مبنی بر اینکه :

1) هر دو طرف توافق نامه باید تمام قرارداد را فسخ کنند
2) هیچ یک از طرفین توافق نباید مزاحم فعالیت های دیگری شود.

ججونگ ، یوچون و جوونسو که کار خود را در گروه TVXQ در سال 2004 آغاز کردند، برای بی اعتبار کردن قرارداد انحصاری در تاریخ 31 ژوئیه سال 2009دادگاه دادخواستی پر کردند و فعالیت خود را به عنوان گروه جی وای جی از سپتامبر 2010 شروع کردند.


اتمام نبرد حقوقی اس ام و جی وای جی

نبرد حقوقی بین جی وای جی و اس ام در نهایت به پایان رسید !

پس از مدتی که به نظر می رسید تا ابد طول می کشد، گزارش شده است که دو طرف دعاوی در 28 نوامبر با یک دیگر توافق کردند.


گفته شده است که شرکت SM و JYJ به قرارداد خاتمه دادند و هردو طرف توافق کرده اند تا در فعالیت های یکدیگر دخالت نکنند .

این مبارزه طولانی که در 31 ژوئیه سال 2009 با طرح دعوی علیه شرکت اس ام توسط سه عضو گروه جی وای جی که در گذشته عضو گروه تی وی ایکس کیو بودند شروع شد. آنها درخواست لغو قرارداد خود را با این شرکت ارائه کردند و از همان موقع تا کنون هر دو طرف نتوانستند به توافق برسند و دادگاه به امسال کشیده شده است.

به نظر می رسد این نبرد قانونی اکنون تمام شده است و هردو طرف مخصوصا گروه جی وای جی می توانند آزادانه بدون نگرانی از مسائل حقوقی که آنها را محدود می کرد فعالیت کنند .


جی وای جی و اس ام به نبرد قانونی شان خاتمه دادند!

نبرد جی وای جی و اس ام که سه سال و چهار ماه طول کشید سر انجام با یک توافق دو طرفه پایان یافت.
از طریق کنغرانس مطبوعاتی رسمی شرکت اس ام اعلام شد : "این تصمیم گرفته شد تا از ایجاد نگرانی های بیشتر برای یونهو و چانگمین که اکنون تحت عنوان گروه تی وی ایکس کیو مشغول به فعالیت هستند جلوگیری شود"
او اضافه کرد: این سه نفر ثابت کردند که بیش از این تمایل به بودن در گروه تی وی ایکس کیو ندارند بنابراین شرکت اس ام تصمیم گرفت تا دیگر به این سه نفر احتیاجی نداشته باشد . ما همچنین تصمیم گرفته ایم تا دیگر در آینده به مسائل یکدیگر کاری نداشته باشیم و اینگونه است که امروز 28 نوامبر این موضوع پایان یافت.

با پایان این دادگاه توجه همگی به این موضوع جلب شد که آیا بعد از این جی وایجی اجازه حضور در تلویزیون را دارد یا خیر؟

به دنبال این دلیل که جی وای جی برای مدت زیادی در برنامه های شبکه کی بی اس و اس بس اس حضور نداشته است.شرکت کی بی اس اعلام کرد: "به این دلیل که اختلافات بین اس ام و گروه جی وای جی پایان نیافته بود. شرکت کی بی اس همواره منتظر نتایج این دادگاه بود تا این گروه بتواند در شبکه حضور بیابد.به طور معمول افراد مشهوری که درگیر مسائل دادگاه هستند تا اتمام این مسائل نمی توانند در تلویزیون حضور بیابند. ما تصمیم داریم با دیدن نتایج این دادگاه آنها را به برنامه های مختلف شبکه دعوت کنیم."
اکنون که این دادگاه تمام شده است گروه جی وای جی این شانس را دارند تا در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کنند.

نماینده شرکت سی جس بک چانگ جو اعلام کرد : " سه سال پیش وقتی دادگاه حکم مارو پذیرفت ما فکر می کردیم که این مبارزه است که ما از قبل برنده ان هستیم. وضعیت حقوقی نباید چیزی باشد که با فعالیت های جی وای جی تداخل داشته باشد.اما این بیشتر شبیه داستان دیوید در برابر جالوت بود. ما این وضعیت رو تغییر بزرگی در فعالیت های جی وای جی نمی بینیم. جی وای جی تصمیم دارد تا برنامه های قبلی خود را همانطور که برنامه ریزی شده است انجام دهد."

"با این حکم نهایی دادگاه ، ما امیدواریم که این محدودیت برداشته شود. ما می خواهیم از طرفداران که حمایت مداوم خود را به گروه که هرگز تغییر نمی کند ابراز می کنند تشکر کنیم ."




موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 فروردین 21 :: 1:54 عصر

 

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

  رازی نگه داشته شده در قلب هایمان…

اتفاقات روزهای جدایی از زبان جی وای جی  از مجله The JYJ” Story of 1000 Days

بررسی روزهای سخت تنهایی  و بازگشت دوباره

jyj-jyj-29510013-1024-768.jpg

در تابستان سال 2009 کیم جِجونگ ، پارک یوچون و کیم جونسو تصمیم گرفتند تا درست در زمانی که محبوبترین هنرمندان کره بودند همه چیز را کنار بگذارند.

محبوبیت و پول دیگر هیچ اهمیتی نداشتند. اگر این چیزها برایشان مهم بود، هرگز نمی توانستند با گام های سنگینشان قدمی به بیرون بگذارند و از ترس درون قلبشان رها شوند. آنها آرزوی چیزی جز شادی و آزادی نداشتند و اگر دو عضو دیگر در کنارشان بودند تنها نبودند و این تنها قدرت و آرامشی بود که داشتند. در آن زمان شایعات زیادی در بین مردم و صنعت پخش شده و جی وای جی را در انتقاد های منفی غرق کرده بود. اما  تنها می توانستند سکوت پیشه کنند  و مهم تر از همه ی این توطئه ها و شایعات مخرب که قلب هایشان را جریحه دار می کرد  آن بود که از سراسر جهان محکومشان می کردند . حتی پس از آن نیز هیچ حرکتی نکردند زیرا که دریافته بودند  ” با انجام هر حرکت  تنها چهره ی خود را بین مردم خراب می کنند”.

پارک یوچون می گوید: ” شرکت ما “اس ام” ، شاید همین طور فکر می کرده اما با نگاه کردن به گذشته فکر می کنم طرف ما بیشتر از این بابت احساس تاسف می کرد. حتی بعد از آن نیز به این فکر افتادم که ما باید سعی کنیم تا از سخنانی که باعث درد و رنج بیشتر می شوند دوری کنیم. بعد از آن موقع شایعات هرگز متوقف نشدند اما فکر کردم که این باید راهش باشد و ما تا آخرش تحمل کردیم. هرگز فکر نمی کردیم چنین شایعات مخربی روی تصمیممان اثر بگذارند و تنها توانستیم در اعماق قلب هایمان به آن امیدوار باشیم. فکر کردم که با گذشت زمان ، جهان و مردم حقیقت را خواهند فهمید.”

افکار کیم جونسو نیز خیلی متفاوت نبود:

“این برای ما هم خیلی سخت بود. چونگ جو هیونگ (برادر بزرگتر) _نام رئیس شرکتی که جی وای جی در آن فعالیت می کند_ به ما گفت که باید دردمان را تحمل کنیم و بر آن چیره شویم. او گفت اگر به هر چیز کوچکی واکنش نشان بدهیم تنها مشکل بزرگتر می شود. اگر تحمل کنیم ممکن است خیلی زود تمام شود اما اگر این کار را نکنیم هر چیز کوچکی زمان بسیاری را برای حل شدن تلف می کند. من با یک چنین کلماتی آرامش یافتم و قادر بودم تا بر آنها چیره شوم. زمان خیلی سختی بود این تنها کاری بود که می توانستیم بکنیم.”

بزرگترین عضو گروه کیم جِجونگ همچنین می گوید آن دوران واقعا سخت بوده و او تنها می توانست همه چیز را در قلبش پنهان کند:

” ما پیش خودمان فکر می کردیم که شکست در این مبارزه حتمی خواهد بود اما امیدوار بودیم تا با گذشت زمان مردم همه چیز را درک کنند حتی اگر در موردش حرفی نزنیم. در آن زمان یک نفر هم نبود که به نفع ما حرف بزند.جز کارهایی که باید در سکوت انجام می دادیم هیچ کار دیگری نمی توانستیم بکنیم. هر حرفی که می زدیم باعث سوء تفاهم می شد، و حتی اگر هم می گفتیم که این درست نیست بزدل به نظر می رسیدیم، بنابراین هیچ حرفی نمی زدیم.”

هنگامی که اعضا به گذشته نگاه می کنند تابستان سال 2009 را با دردهای بسیار به یاد می آورند. گفته شده بود که مهم نیست اوضاع چقدر سخت است با گذشت زمان یک نفر به این موضوع بی طرفانه نگاه خواهد کرد ، اما آه کشیدن های طولانی آنها حتی تا امروز نیز ادامه دارد.

30623183217076304275.jpg

 

دور انداختن همه چیز به خاطر آینده

 

و سه عضو جی وای جی به یادآوری گذشته ادامه دادند.

لحظه ای که تصمیم گرفتند خداحافظی کنند چون نمی توانستند بیش از این مانند قبل ادامه دهند، مجبور شدند تا با همه چیز خداحافظی کنند. گروه ” تی وی ایکس کیو” که به آن تعلق داشتند در آن زمان تنها با یک تور در ژاپن 500.000 نفر را به خود  جلب می کرد ، بر روی استیج رویایی کنسرت” توکیو دام” ژاپن می خواندند و هم در استعداد و هم در شهرت بهترین ستاره ها بودند. تنها اسم ” تی وی ایکس کیو”  نقش یک مدل و اسطوره برای دیگر هنرمندان آسیایی داشت و درست به اندازه طرفداران هنرمندان نیز آنها را تحسین می کردند.

هر روزی که یک رکورد جدید به نام خود ثبت می کردند در عزم خود راسخ تر می شدند و در آخر تصمیمشان را گرفتند. آنها گفتند: ” ما در مورد تصمیمان برای ترک اوج محبوبیت با کمپانی صحبت کردیم. می دانستیم که این تصمیم موج جدیدی از دردسر را خواهد ساخت. هر سه آنها بر سر این موافق بودند که ” اگر ما می گفتیم که تصمیم به رفتن داریم آن هم درست در لحظه ای که شهرت مان به اوج رسیده است، بیشتر شبیه یک بهانه ساختگی بود اما اگر این کار را درست بر روی قله انجام می دادیم حداقل انتظار داشتیم چند نفر به این فکر کنند که حتما مشکلی بوده که باعث شده است سه نفر از ما این تصمیم را بگیرند . ما باور داشتیم که بعضی ها به ما اعتماد خواهند کرد و از ما دفاع می کنند و می گویند حتما چیز نادرستی بوده که باعث شده آنها این تصمیم رو بگیرند و این تنها راه است به این دلیل که هیچ کس فکر نمی کرد یک چنین چیزی ممکن باشد.”

البته در کنار کره ، رسانه ژاپن نیز بر روی اعمال آنها متمرکز شده بود. در آن زمان آنها نویسنده تاریخ جدید هانریو بودند و توده مردم و رسانه ها به این موضوع علاقه مند شده بودند. کیم جونسو می گوید:”وضعیتی که ما در آن قرار داشتیم توجه زیادی را به خود جلب کرد و این خیلی ترسناک بود. من مجرم نبودم اما می ترسیدم از خانه بیرون بروم. در تلویزیون تصاویر شخصی والدینمان در گزارش ها  نمایش داده می شد در صورتیکه صورت های آنها کاملا واضح نبود.فکر اینکه ممکن است مجرم شناخته شویم استرس من را هر روز بیشتر می کرد و در آخر ریزش مو گرفتم.”

بعد از اینکه تصمیم گرفته شد و به اجرا در آمد، قول ما که تا ابد هر پنج عضو تی وی ایکس کیو با هم بمانیم را دیگر نمی توانستیم نگه داریم. این حسرت بار ترین چیز برای طرفداران بود. اما در مقایسه با آنچه طرفداران باید می پذیرفتند ، سه عضو باید دردی بیشتر از این را تحمل می کردند. هر طرف عقاید متفاوتی داشتند و این فقط به این خاطر بود که ما راه های متفاوتی را پیموده بودیم بنابراین سه عضو جی وای جی خودشان را دلگرمی دادند.

این تصمیم دردناکی بود که منجر به سرنوشت غیر مشخصی می شد اما قادر بودیم تا یک آینده جدید بسازیم. تنها راه گرفتن این تصمیم بود بنابراین آنها به آسانی خود را متقاعد نکردند. آدم های زیادی در اطراف آنها بودند که تظاهر به دوستی می کردند و سعی داشتند تا قلبشان را متقاعد کنند و تصمیم داشتند به خاطر دوستیشان با جی وای جی اشک بریزند. در میان همه ی این ها گروه سه نفره به یکدیگر وابسته شدند. تا به حال ممنوعیت های زیادی از طرف شرکت های سرگرمی وجود داشته و بیشتر از آن قراردادهایی که در آخر موفق شده اند تا آنها را فریب بدهد اما آنها متقاعد نشدند. آنها هرگز در مقابل چنین اغواسازی تسلیم نشدند.

در آن زمان حتی اگر نمی توانستیم باز هم  این کار را ادامه دهیم مطمئن بودیم که از جایی که اکنون هستیم به جلوتر خواهیم رفت. حتی اگر نمی توانستند چنین راهی را بپیمایند تصمیمشان را گرفته بودند: ” بیایید در یک روستا زندگی کنیم و سبزیجات پرورش دهیم تا حداقل سه وعده غذا برای خوردن داشته باشیم” بنابراین اعضای گروه هیچ عجله ای نداشتند.

و قبل از اینکه بدانند ترس و نگرانیشان به آرامی ناپدید شد اما در آن زمان هنوز نمی توانستند این را احساس کنند.

 tj_037_2.jpg

حقیقت با گذر زمان آشکار خواهد شد.

در آن زمان شایعات مخرب درباره تجارت در لوازم آرایشی  تازه شروع دردسرهایشان بود اما اعضا دریافتند که این تنها یک مشکل کوچک است و نمی توانند هیچ کاری با کل ماجرا بکنند.

کیم ججونگ در حالی که آن زمان را به یاد می آورد گفت:

“همانطور که بسیاری از مردم می دانند تصمیم ما برای ورود به تجارت لوازم آرایشی حقیقت داشت. ما با کمپانی درمورد سرمایه گذاری اعضای گروه بر روی این کار و اینکه چقدر خوبست که با هم پول دربیاوریم صحبت کردیم. هر عضوی فروش های خودش را مدیریت می کند  بنابراین تجارت اعضا و کمپانی متفاوت خواهد بود و در این مورد با آنها بحث می کردیم اما  کمپانی اس ام با ما مثل بچه ها رفتار کرد و  شرکت اس ام به ما گفت که این کارو متوقف کنیم و ما رو سرزنش کرد (اگر شما این تجارت رو شروع کنید شما رو درگیر مسائل حقوقی خواهیم کرد. در قرارداد های اس ام تهدید های بسیاری مانند این صورت گرفته است) . و… . تحت یک چنین شرایطی کشمکش ما با اس ام عمیق تر می شد پس ما گفتیم که از تجارت در لوازم آرایشی دست می کشیم.

اما ماهیت این کشمکش به همین آسانی نبود. بذر این نبرد پس از گذر زمان ریشه های عمیقی دوانده بود.”

“ما می دانستیم چقدر پول درآورده ایم و تنها با یک حساب سرانگشتی در مورد حقوق ودستمزدمان در رکورد هایی که زدیم ، وضعیت ما برای همه ی جهان مشخص بود. اما باز هم حقوقمان تغییری نکرد و ما نیز گفتیم مهم نیست حقوق ما چقدر کاهش پیدا کند سرمایه گذاری شما بر روی ما نیز به همون مقدار کاهش خواهد یافت. بزرگترین مشکل ما قرارداد 13 ساله بود. حتی اگر برای خدمت سربازی هم می رفتیم وقتی قرارداد تموم می شد که 35  ساله شده باشیم.”

 

جونسو در این باره می گوید: “ما در زمان فعالیتمان _ با شرکت کمپانی اس ام_ هر روز آرزوی دو ساعت خواب داشتیم و برنامه ها باعث می شد تا روحاٌ و جسماٌ بی اندازه خسته شویم.نمی توانستیم دوستانمان رو ببینیم و روز بعد از کار هم باز کار بود. آدم های اطرافمان می گفتند چون ستاره ایم باید این ها را تحمل کنیم و به ازای این سختی شهرت و ثروت به دست آوریم واقعا هم این درست است اگر شما چیزی رو به دست بیاورید این طبیعیست که در مقابل چیزی رو هم از دست بدهید اما اگر تنها چیزی از دست بدهیم و در مقابل  چیزی عایدمان نشود چه انتخابی برای ما خواهد ماند؟”

 

بلی. سه عضو باور داشتند که مشکل اصلی ماهیت قرارداد آنهاست. محیط و سیستم آنها را مانند دیوار عظیمی دربرگرفته بود که هرگز نمی توانستند آن را بشکنند.

آیا می توان درون یک چنین محیطی خواستار شادی و رضایت کامل بود؟

 

پارک یوچون می گوید: ” ما اسرار دلمان را پیش آنها باز کردیم و درمورد احساس قلبیمان در مورد موضوعات مختلف و اینکه ما خواستار چه پیشرفت هایی هستیم با کمپانی حرف زدیم. تنها چیزی که نشان می داد آنها به حرف های ما ” گوش داده اند” بر روی یک برگه کاغذ بود. در حقیقت هیچ چیزی تغییر نکرد. نمی توانستیم بیشتر از این تظاهر کنیم که هیچ چیزی نمی دانیم آن هم درست زمانی که چیز های زیادی را فهمیده بودیم. حتی اگر بعد از این دیگر نمی توانستیم به عنوان یک هنرمند فعالیت کنیم. به این فکر کردم که ما نمی توانیم بیشتر از این با هم کار کنیم.”

برای خیلی ها ،شرکت اس ام  مانند یک حصار بزرگ و سخت است اما برای آنان این فقط یک حصار با ظاهر خوب بود. وقتی برای باری دیگر به یاد آوردند چه اتفاقاتی در گذشته افتاده است کیم جِجونگ و پارک یوچون لیوان های نوشیدنی خود را یک نفس سر کشیدند. کیم جونسو که به خاطر حساسیت نمی تواند بنوشد یک کافه یخ خورد و ناراحت بنظر می رسید.

46955398986939957572.jpg

دیدار تنها کسی که بتواند تمام تلاشش را برای ما بکند.

 

در شرایطی که ما هیچ چیز نداشتیم ، رگه هایی از امید به وجود آمد. کیم جونسو توسط یکی از دوستانش به مدیر “بک چانگ جو” معرفی شد. با وجود این که کسی را نداشتند تا به سراغش بروند. اینطور نبود که در همان ابتدا فورا به مدیر “بک چانگ جو” اعتماد کنند. پارک یوچون و کیم جِجونگ هم به مدیر بک چانگ جو معرفی شدند ولی تا مدتی فاصله ی خود را با او حفظ کرده و محتاطانه عمل می کردند زیرا از طرف کسانی که قبلا به آنها اعتماد داشتند احساس خیانت می کردند و هم چنین در طی اعتراضات به بی عدالتی شرکت قبلی احساس رنج و خستگی زیادی داشتند. بنابراین طبیعی بود که به آسانی به کسی اعتماد نکنند. پارک یوچون شش ماه را به همین طریق گذراند. او در این باره می گوید:” شرکت بزرگی بود که قصد داشت به ما پیش قسط بالایی بدهد ولی هدف ما پول نبود. آنچه مهم بود این بود که بتوانیم آزادانه کار کنیم. من برای اولین بار “چانگ جو” هیونگ،_برادر بزرگتر_ را هنگام ملاقات با وکلای پرونده دیدم. مردی متواضع که در سکوت نشسته بود. در آن هنگام ما فقط سلام کرده و احترام گذاشتیم و جدا شدیم. حدود شش ماه تماسی با هم نداشتیم مگر برای کار.” از آنجاییکه مدیر بک را نمی شناخت فاصله اش را با او حفظ می کرد و به او نزدیک نمی شد.

کیم جِجونگ اضافه می کند: ” راستش را بگویم افراد زیادی بودند که درباره “چانگ جو هیونگ” حرفهای بدی می زدند برای همین من کمی مضطرب بودم. به علاوه به نظر می رسید زیاد با موسیقی آشنا نیست. بنابراین افکاری مانند “چطور می توانیم به او اعتماد کرده و با هم کار کنیم؟”  من را رها نمی کردند.

با گذشت زمان ، مدیر بک بدون هیچ حرفی راه خود را پیش گرفته بود. این طور نبود که متوجه بی اعتمادی اعضا نشده باشد. اما به راه خود ادامه داد تا به قولی که به خود و اعضا داده بود عمل کند. قولی که نزد خود نگه داشته بود بیشتر چیزی بین او واعضا بود و هیچوقت درباره اش چیزی نگفت.

اول از همه تلاش کرد حکم فعالیت های آزادانه ی جی وای جی را از دادگاه بگیرد. با دیدن تلاش های او اعضا کم کم توانستند به او اعتماد کرده و درِ قلب های خود را به روی او باز کنند.
کیم جونسو می گوید: ” هرچه بیشتر او را می دیدیم، بیشتر به او اعتماد می کردیم. حتی در شرایط سخت او به قولی که به ما داده بود عمل می کرد، بنابراین ما مطمئن شدیم که او فردی قابل اعتماد است. تصمیم گرفتیم با شرکتی کار کنیم که می توانست به ما اطمینان فعالیت های آزادانه را بدهد و نه فقط پول. مدیر “بک چانگ جو” کسی بود که این تضمین را می کرد.”

از دیدگاه کیم جِجونگ مدیر “بک” کسی است در کنار کار کردن برای ما به کار خودش مشغول است:
“با وجود این که افرادی بودند که سعی میکردند ما را با پول وسوسه کنند، او کسی نبود که وقت و تلاش خود را وقفمان کند. تلفن های زیادی از اطرافیانم به من می شد که درباره “چانگ جو” هیونگ بد می گفتند و روزی متوجه شدم که این منم که با گفتن ” او چنین فردی نیست” در حال دفاع کردن از او هستم. حتی به انها گفتم هیچ کس مانند او همه چیز خود را خرج ما نمی کند. او فردی ست که اکنون در کنار ما ایستاده است.”

به این دلیل است که مدیر بک به هیونگ _ برادر بزرگتر_ آنها تبدیل شد و اعضا او را با کمال میل هیونگ صدا می زنند.

کیم ججونگ ” چانگ جو هیونگ تمام اموال و سرمایه ی خود را صرف حیات دوباره ی JYJ  کرد. ممکن بود به شکست منجر شود ولی او در آرامش به تلاش بی پروای ما کمک کرد.بی پروا بودن بسته به اینست که چطور آن را ببینید. در واقع ما کمی بعد از این موضوع خبردار شدیم. به این دلیل که او فردی نیست که برای کارهای خوب و بزرگش همه ی اطرافیان را با خبر کند و فردیست که بدون هیچ حرفی کار خود را پیش می برد.”

در طول این مراحل اعضا بار ذهنی خود را سبک کرده و پذیرفتند که مدیر “بک” فردیست که به آنها دروغ نمی گوید و به تدریج به او اعتماد کردند. حالا برادری دارند که به نمایندگی از طرف آنها مبارزه می کند و دریافتند که اکنون می توانند از آزادی که آرزویش را داشتند لذت ببرند و فقط روی موسیقی تمرکز کنند.

آنها اعتماد خود به مدیر بک را با نشان دادن احساساتشان در نوشتن و تنظیم اهنگ ابراز کردند.

untitled-8.jpg~original.jpg

خندیدن و بازگشت دوباره به دنیا

اوقات سختی که گذراندند در آخر امید دیگری را به ارمغان آورد

در اکتبر 2009 دادگاه حکم تعلیق اعتبار قراردادی را که این سه با کمپانی بسته بودند را بر علیه” SM” پذیرفت و همچنین موضوع جبران خسارت و تایید اعتبار قرارداد انحصاری را که “SM” تقاضا کرده بود لغو کرد. شادی آنها خارج از حد تصور بود. با وجود این که ذهنشان بارها و بارها پر از این فکر بود که اگر حتی نتوانیم فعالیتی داشته باشیم هم مساله ای نیست ، هرگز به آن اندازه نخندیده بودند. حکم دادگاه برای آنها فرصتی بود تا دست ها را باز کرده و نفس عمیقی بکشند. به علاوه دیگر ترسی نداشتند زیرا حقانیت و قانونی بودن عمل آنها ثابت شده بود.
زمانی که دادگاه با حکم آنها موافقت کرد کیم جونسو در حال دوش گرفتن بود و کیم جِجونگ که با کیم جونسو زندگی می کرد حکم را شنید و فریاد زد ” جونسویا”

جونسو با یادآوری آن لحظه می گوید: “با شنیدن صدای جِجونگ هیونگ حس کردم ” آه…ما بردیم”. هیچ کلمه یا جمله ای نمی توانست خوشحالی مرا توصیف کند.همانطور که آب از دوش می امد من هم گریه می کردم. قبل از آن پدرم هرگز سیگار نمی کشید ولی در طول مراحل دادگاه او بسیار سیگار مصرف کرد. او قول داد بعد از این که ما برنده ی دادگاه شدیم سیگار را ترک کند و همین کار را نیز انجام داد”
بعد از خوشحالی بسیار با این حس که انگار تمام دنیا را بدست آورده اند با قدرت بیشتری شروع به رو به رو شدن با چالش های جدید کردند.

tj_009.jpg

 

دوستان عزیز به پایان بررسی فعالیت ها ؛زندگی و اتفاقات پیرامون گروه معروف جی وای جی و در کنار ان گروه مشهور تی وی ایکس کیو رسیدیم این بررسی با تلاش فراوان دوستان عزیزم در انجمن هواداران ایرانی جی وای جی امکان پذیر شد . دوستان عزیزم الناز ، مینا ، مه ناز ،الهه ،ساجده و همه مدیران و اعضا دوست داشتنی اولین انجمن هواداران ایرانی جی وای جی که با ترجمه مطالب مجله ، زندگی نامه ها و تهیه ویدئوها و البوم ها ما را برای داشتن مجموعه کامل یاری کردند

در اخر اگرچه نهایت تلاشمان را کردیم اما این تلاش فقط گوشه ای از فعالیت ها و مواردی بود که گروه عزیز ما در طی سال ها فعالیت در گروه پیشین و سه سال فعالیت در گروه جی وای جی داشتند امیدوارم در آینده بتونیم بازتاب بیشتری از فعالیت های آنان را به دوستان فارسی زبان و دوستدار این گروه ارائه دهیم

امیدواریم گروه جی وای جی همچنان در اینده موفق باشند و مثل همیشه الگویی برای ما در خوبی و انسانیت باشند

از همراهی شما سپاسگذارم

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:26 عصر

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

در این پست به بررسی عوامل جدایی  JYJ از TVXQ ، دادخواست جی وای جی و حکم دادگاه بر علیه شرکت اس ام می پردازیم

دادخواست علیه اس ام

در 31 ژوئیه 2009، سه تن از اعضا  گروه تی وی ایکس کیو ؛کیم ججونگ ، پارک یوچون و کیم جونسو دادخواستی را برای بررسی قرارداد خود با شرکت اس ام Sm Entertainment به دادگاه مرکزی منطقه ای سئول ارسال کردند. این سه عضو اعلام داشتند که قرارداد سیزده ساله بیش از حد طولانیست?برنامه ها بدون تایید و یا اجازه ی اعضا برگزار می شوند?شرایط قرارداد بدون آگاهی و رضایت آنها تمدید و یا تغییر می یابد و درامدهای گروه بطور عادلانه به اعضا داده نمی‌شود.

45094041.jpg

مجازات فسخ قرارداد:دو برابر میزان درامد براورد شده ی گروه برای اس ام در مدت باقی‌مانده ی قرارداد?به آنها پرداخت خواهد شد.این اخبار برای افت بیش از 10 درصدی سهام اس ام در KOSPI کافی بود. دادگاه مرکزی سئول حکم را به نفع سه عضو صادر کرد.آنها ادعا داشتند که قرار داد غیر منصفانه است و حق اعضا بصورت کامل به آنها داده نشده است. در جواب?اس ام طی یک مصاحبه ی مطبوعاتی بیان کرد که این دادخواست یک کلاه برداری بزرگ است، و این دادخواست در مورد غیر منصفانه بودن و علیه حقوق بشری بودن قرار داد درست نیست و یک کلاه برداری با انگیزه است که بخاطر حرص و طمع سه عضو در زمینه ی تجارت لوازم آرایشی طراحی شده. سه عضو در جواب اعلام کردند که امیدوارند اس ام به تصمیم دادگاه احترام بگذارد.

در پاسخ به دادخواست،12،000 طرفدار تی وی ایکس کیو درخواستی را علیه قراردادهای طولانی مدت اس ام امضا کرده و آن را به دادگاه مرکزی سئول ارسال کردند. Cassiopeia -فن کلاب طرفداران تی وی ایکس کیو-نیز درخواستی را مبنی بر لغو کنسرت SM Town بیان داشت، در ابتدا SM و گروه اعلام کردند که کنسرت براساس برنامه ی تعیین شده اجرا خواهد شد;کنسرت یک هفته قبل از برنامه ی تنظیم شده کنسل شد.

oppaa jyj.jpg

دادگاه مرکزی سئول درخواست 3 عضو از گروه تی وی ایکس کیو برای فسخ قرارداد منحصر به فرد را تصویب کرد.

– به نقل از حکم دادگاه مرکزی سئول :
“قرارداد انحصاری مذکور که اساسا شامل دوره های طولانی مدت و غرامت های بیش از اندازه می باشد به قوانین اولیه حقوق بشر و آزادی اقتصادی هر فرد تجاوز می کند زیراکه مدیریت شرکت باسوءاستفاده ازموقعیت برجسته خود منافع خود را تحمیل و مسئولیت های غیرمنصفانه ای را بر روی هنرمندانش اعمال می کند.”
“این عملیست که عفت عمومی و قوانین را نقض می کند بنابراین این امکان وجود دارد که صحت همه یا بخشی از بند های قرارداد نامعتبر باشد یا این موضوع از نظر زمان ، مدت زمان معقول آن تمام شده است.”

“متهم (اس ام) نباید:

1. هیچگونه قرارداد یا مذاکره ای را با شخص ثالث بر ضد متقاضیان (جه جونگ/یوچون/جونسو) که مربوط به فعایت های هنری آنها شامل حضور در فیلم ها،کنسرت ها ، محصولات آلبوم ها و دیگر برنامه ها می باشد داشته باشد .
2. هیچ اعتراضی نسبت به کمپانی های پخش ،شرکت های تهیه آلبوم،آژانس های تولید و سایر اشخاص ثالث در مورد فعالیت های شاکیان که آنها را شامل می شود داشته باشد.
3. با درخواست از هیچ شخص ثالثی برای در هم شکستن روابط و یا هر راه دیگری تا مشخص شدن تصمیم نهایی دادگاه در فعالیت های سرگرم کننده جی وای جی دخالتی داشته باشد.

– اظهار نظر کار شناس حقوقی پارک چان جونگ در مورد قرارداد برده :
“شرکت اس ام سود زیادی را با سوء استفاده از موقعیت ضعیف اعضا به عنوان افراد زیر سن قانونی و کارآموزان و همچنین تشکیل قرارداد های ناعادلانه کسب می کند. این شرکت گروه تی وی ایکس کیو را هنگامی که اعضای گروه زیر سن قانونی (زیر 19 سال) بودندباقرارداد هایی به مدت حداکثر 13 سال که شامل کل سال های کاری عمرشان بود جمع آوری کرد و هیچ وقت نسخه اصل نوشته شده را به اعضای گروه نشان نداد و سود قرارداد را به صورت ناعادلانه ای تقسیم کرد.(به طوریکه هریک از اعضا اگر آلبوم قبلی بیشتر از 500.000 نسخه فروش می کرد برای آلبوم بعدی 10 میلیون وون دریافت می کردند)”
– اس ام دادخواستی را در مخالفت با این تصمیم و همچنین حکم ممنوعیتی برای بی اعتبار کردن قرارداد انحصاری بین شرکت سی جس و گروه جی وای جی فرستاد.

ویدئوی گزارش دادگاه نهایی و پیروزی JYJ در دادگاه علیه کمپانی SM

Download

 اطلاعات بیشتر در مورد منازعات جی وای جی و اس ام

تاریخچه ی اس ام با بیش از 10 سال فعالیت که با وجود قانون شکنی ها و اخطار های بسیار هنوز بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهد.این واقعا فوق العاده است که اعضای جی وای جی دیگر به چنین کمپانی تعلق ندارند و نخواهند داشت.

تاریخچه شکست های شرکت SM و شکایت JYJ

اخیرا ماجرای اخطار ftc یا کمیسیون تجارت عادلانه کره به شرکت اس ام یکی از بحث های داغ طرفداران جی وای جی است که خیلی پیچیده شده برای روشن شدن موضوع از اولین خبرهای منتشر شده شروع می کنم و اتفاقاتی رو که افتاده رو با هم می خونیم تا ببینیم قضیه چیه؟

اخطار FTC به شرکت اس ام :”دیگر مزاحم فعالیت های JYJ نشوید”

توییت دو پهلو جونسو به نگرانی طرفداران یونهو

این تویت و مطالب بعد از ان مسئله رابطه اعضا با یکدیگر و تصمیمات دو عضو باقیمانده را روشن می کند

?mage

در تاریخ 6 دسامبر کیم جونسو در توییتر خود نوشت :” تا به حال من معتقد بودم که این درست نیست. معتقد بودم که یک دشمن در مقابل ما 5 نفر وجود داره. اما الان حدس می زنم که اون واقعا دشمن همه ما نیست. دیدن این که اونا از آنچه که من دشمن خودم می دونستم تشکر و قدر دانی می کنند , این فرض رو برام به وجود می اورد که خیلی اتفاقا وقتی که با هم نبودیم رخ داده. این واقعا خسته کننده است.”
او ادامه داد:” من همچنان می خواستم چیز های خوب رو ببینم و گوش کنم و فکر های خوبی داشته باشم اما الان برام خیلی سخته. با وجود اینکه از هم جدا شدیم اما هیونگ می دونی که این درست نیست. ما مثل هم فکر می کردیم اما شما چرا الان این جوری شدید؟”

در قسمت جدید البوم TVXQ یونهو تشکر و قدردانی خود را از شرکت SM اعلام می کنه .
” شما برای ما خیلی صبر کردید درسته؟ من واقعا ازتون ممنونم که منتظرمون موندید تا برگردیم. من اینو جایی شنیدم که قبل از بالا رفتن از یک کوه بلندتر و به اوج رسیدن بهتر قبلش کمی استراحت کرد! همگی… ما باید دستهایمان رو محکم بگیریم و با هم بالا بریم درسته؟ من باز هم ازتون ممنونم. چانگمین حتی اگه من هم نگم تو اینو خوب می دونی, درسته؟ دوست دارم! وقتی کنارمی خیلی ازت انرژی می گیرممی دونی که ما چقدر رشد کردیم؟ درسته! بازگشت دوباره TVXQ!”
علاوه بر این جی جونگ عنوان پروفایل تو.تتر خود را این گونه تغییر داد:” سرتون رو بالا بگیرید و ذهنتون رو باز نگه دارید.”
و اینچنین توییت کرد:” من هم امیدوارم همین طور باشه. چشمان و گوشهایم را خواهم بست.”
خیلی ها این برداشت رو کردند که این حرف جی جونگ مربوط به اهنگ بازگشت TVXQ ” Keep your head down ” می باشد.

مقایسه تعداد تکثیر نسخه های آلبوم های JYJ و TVXQ بعد از جدایی

?mage



موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:26 عصر

?mage

در ژوئن 2012 ، JYJ برای اولین بار نمایشگاه بین المللی طرفدارن را افتتاح کرد.

JYJ هفته عضویت “2012 JYJ Membership Week” را که با پیشنهاد های متعدد اعضا حمایت شده بود ، هدیه ای ویژه برای طرفداران در نظر گرفت.

?mage

?mage

این نمایشگاه که شامل عکاسی ، ویدئوهای اعضا ، نمایش تئاتر و دو جلسه فن میتینگ بود از 24 ژوئن تا 1 جولای در حضور بیش ار 15,000 طرفدار کره ای و 7,000 طرفدار ژاپنی در SETEC (نمایشگاه تجارت و کنوانسیون سئول) برگزار شد.
هجوم طرفداران خارجی باعث شد این بزرگترین رویدادی باشد که به صورت انفرادی برگزار میشد و همچنین مزایای اقتصادی بسیار بزرگی را برای کره جنوبی به همراه آورد.
کمپانی C-Jes اعلام کرد این رویداد سالیانه برگزار خواهد شد.

 

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

 

در آگوست 2012 ، JYJ کتابی 200 صفحه ای از مجموعه عکس های برتر خود که در طول سفر به هاوایی در 2011 گرفته شده بود ، منتشر کرد.

?mage

 

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

JYJ Advertisement on Billboard Chart

?mage

?mage

?mage

?mage

Download – JYJ Empty Live on Billboard

 

?mage

Download – JYJ Ayyy Girl Live on Billboard

2013: Return to Japan اجرا در کاخ ریاست جمهوری

در 25 فوریه 2013 ، JYJ در جشن افتتاحیه رئیس جمهور کره جنوبی ، جانگ گئون های ، اجرا کرد .

این مراسم قصد داشت موسیقی را به نمایندگی همه دوره های تاریخی از شکل گیری کشور تا به امروز به نمایش بگذارد .

جی وای جی نیز به عنوان نماینده دوره 1900 تا 200 انتخاب شده و آهنگهای محبوب دهه 90 مثل ” I Know” و “OH! Victory Korea” از سوتایجی و گروه BOYS را در حضور 70,000 نفر از مردم به نمایش گذاشت .

?mage

Download : JYJ – the 18th Presidential Inaugural Ceremony

کنسرت توکیو دام ، بازگشت به ژاپن

?mage

?mage

اعضای JYJ در این مدت زمان سختی را پشت سر گذاشتندو هرگز این سختی را در چهره خود نشان ندادند.

در کنفرانس مطبوعاتی که قبل از کنسرت جنجالی آن ها 2013 JYJ Concert in Tokyo Dome – The Return of the JYJ در تاریخ آپریل برگزار شد ان ها در مورد احساسشان در مورد کنسرت و نقشه هایشان در مورد آینده در کره و زاپن صحبت کردند.
کیم جونسو در شروع گفت:” مدت زمان طولانی بود تا ما دوباره برگردیم به همین خاطر الان ما سخت کار می کنیم تا هیچ وقت احساس تاسف نکنیم.”

او اضافه کرد:” وقتی که سه سال پیش اینجا اجرا داشتیم هدف ما این بود که JYJ جدید رو به همه معرفی کنیم و اصلا نمی دونستیم که این اخرین ملاقات ماست. ما نیمی از فعالیت هایمان را در ژاپن انجام می دهیم به همنی دلیل زاپن برای ما مثل خونه دوم می مونه به همین دلیل در این مدت ما احساس تاسف می کردیم که نمی تونیم هیچ کاری برای این مکان با معنا انجام بدیم.”

همچنین یوچون در ادامه گفت:” ما خیلی در اینجا گریه کردیم و من خیلی خوشحالم که ما بالاخره برگشتیم. ما این 4 سال اصلا آیدل نبودیمو من خیلی خوشحالم که خیلی از مردم برای بازگشت به ما خوش امدگویی گفتند و امیدوارم تا بتونیم با این کنسرت فعالیت های دیگری را در زاپن پایه گذاری کنیم.”

جی جونگ هم گفت:” این 4 سال می تونه هم خیلی طولانی و هم خیلی کوتاه باشه بستگی داره چه جوری بهش نگاه کنیم. من خیلی ممنونم که طرفدارها در این مدت بهمون اعتماد کردند و تشکر خودمون رو بابت این اعتماد در آینده نشون خواهیم داد, منتظرمون باشید.”

نماینده ی شرکت سی جس در 11 مارس گفت” همه 150.000 بلیط برای سه روز کنسرت توکیو دام فروخته شده است و سه برابر این مقدار نیز نتوانستند بلیط تهیه کنند بنابراین ما تصمیم گرفتیم اجرای زنده ی گروه در آخرین روز را برای کسانی که نتوانستند بلیط تهیه کنند در 118 سینمای ژاپن پخش کنیم.

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

دریافت قسمتهایی از کنسرت

Download : JYJ concert in Tokyo Dome 2013 “The return of the JYJ” Highlight


به دنبال برگزاری موفق “هفته عضویت برای طرفداران” در سال 2012 ، JYJ برای دومین سال متوالی این رویداد را در ژوئن 2013 برگزار کرد .

?mage

?mage

?mage

?mage

دریافت عکسهای بیشتر از مراسم افتتاحیه

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

دریافت عکسهای بیشتر هفته عضویت

ویدئو های هفته عضویت

Download : 2013 JYJ Membership Week

گروه JYJ به عنوان سفیران بازی های آسیایی 2014 اینچئون برای فعالیت در اهنگ سازی برای این بازی ها انتخاب شدند.?mage  تیزر موزیک ویدئوی ‘Only One’ برای بازیهای آسیایی اینچون2014?mageDownload 
M-Limited 2013 CF & Making Film with JYJ
تبلیغ برای برند M – Limited + پشت صحنه
?mage
?mage
Size : 22MB

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:25 عصر

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

با تشکر از توجهتون در این پست ما به مرور فعالیت های گروه جی وای جی می پردازیم

2010: Debut as JYJ, Japan tour and The Beginning

2rwultt.jpg

2010 : شروع با عنوان JYJ ، تور ژاپن و آلبوم The Beginning

این گروه سه نفره در آوریل 2010 توسط Rhythm Zone از Avex گزارش تور ژاپنی JYJ را که شامل دو بخش بازدید از Osaka Dome و Tokyo Dome در ژوئن 2010 و یک تور گسترده کشور در ماه اگوست را اعلام کرد که DVD این کنسرت 116?000 نسخه فروخته شد و همچنین آنها در سپتامبر 2010 اولین البوم ژاپنی خود با نام The منتشر کرد که در نمودار آلبوم‌های Oricon اول شد و 140?000نسخه در اولین هفته بعد از انتشار فروخت . این دو شروع اول شدن در Oricon DVD و نمودار آلبوم‌های آن در یک هفته در پی داشت در سپتامبر 2010 شرکت Avex تعلیق همه فعالیت‌های ژاپنی JYJ را اعلام کرد . Avex ادعا کرد که ریشه اصلی همه این مشکلات از مدیریت شرکت C-JeS است و JYJ اظهار داشت این کشمکشی بر سر تقاضای تمدید قرار داد با شرکت Avex است . گروه اولین آلبوم انگلیسی خود را تحت نظر شرکت Warner Music Asia با نام The Beginning در 12 اکتبر با Kanye West با تک آهنگ “Ayyy Girl” بعنوان اولین آهنگ منتشر کرد .

JYJ آلبوم جدید خود را از طریق یک تور جهانی در ماه اکتبر و نوامبر در تاریخ‌های معین در کره جنوبی ، آسیای جنوب شرقی و آمریکا گسترش داد .دو هفته قبل از انتشار البوم 500?000 نسخه از regular edition پیش در خواست و پیش فروش شده بود برای 99?999 نفر و برای special edition از البوم The Beginning 400,000 در خواست وجود داشت برغم ممنوعیت گروه در بخش سرگرمی کره جنوبی JYJ در KBS Drama Awards اولین اجرای عمومی خود را با آهنگ??? Found You” (یکی از آهنگ‌های سریال رسوایی سونگ کیونگ وان که توسط یوچون بازی شده بود )داشتند .

اجرای آهنگ “Be My Girl” در تور جهانی “The Beginning Showcase World Tour” (لس آنجلس)

?mage

Download

اجرای آهنگ “Empty” در تور جهانی “The Beginning Showcase World Tour” (لس آنجلس)

?mage

Download

اجرای “Found You” در KBS Drama Awards 2010

?mage

Download

2011: In Heaven and first Worldwide Tour

2011 : اولین تور جهانی و آلبوم In Heaven JYJ آلبوم Their Rooms, Our Story را در 25 ژانویه 2011 در قالب یک آلبوم آزمایشی منتشر کرد. با وجود اینکه بیشتر درخواست‌ها برای کتاب بیشتر از CD بود این آلبوم توانست در نمودار Hanteo فروش خوبی داشته باشد .

?mage

در بهار سال 2011، JYJ اولین تور خود را در سراسر جهان به عنوان یک گروه با اجرای کنسرت در تایلند، تایوان، چین، کانادا ، و ایالات متحده برگزار می‌شد آغاز کرد. علاوه بر این ، JYJ در دو دور از یک کنسرت خیریه مخصوص در وسط تور در Toyko به نفع کسانی که تحت تاثیر زلزله توهوکو بودند اجرا کرد . همچنین دو کنسرت مخصوص در کره جنوبی در شهرهای بــــــوســــــــــان و گوانگجو داشتند. در سپتامبر , JYJ دومین آلبوم خود و اولین آلبوم کره‌ای خود را با نام In Heaven منتشر کردند که برای اولین روز, 000 300پیش در خواست و آلبوم 165?000 نسخه در سه روز اول داشت . در ماه اکتبر در نمودار GAON حدود000 220 نسخه فروخت .

?mage

?mage

گروه JYJ کنسرت زنده فراموش نشدنی خود را در ژاپن در 15 و 16 اکتبر را با بیشتر از 84?000 تماشاچی برگزار کردند .آنها برای برگزاری این کنسرت‌ها در Ibaraki Prefecture (یک منطقه که در زلزله توهوکو در 2011 صدمه زیادی دید ) مورد تحسین فراوانی قرار گرفتند .

JYJ فیلمی مستند از زندگی خصوصی خودشان به اسم “Come On Over”را در قالب یک DVD در پایان سال 2011 منتشر کردند.

?mage

در ژانویه 2012، C – JeS ، دو قرار کنسرت در سانتیاگو، شیلی و لیما، پرو را به عنوان توقف نهایی برای اولین تور جهانی JYJ را اعلام کرد. آنها اولین گروه کره‌ای خواهند بود که یک کنسرت تکی را در امریکای جنوبی برگزار می‌کنند .

JYJ UNFORGETTABLE LIVE CONCERT IN JAPAN
کنسرت زنده فراموش نشدنی JYJ در ژاپن

?mage

Download Link : Part 1 | Part 2

2012 : Documentary film and fan events2012 : فیلم مستند و رویداد طرفداران در 23 فوریه 2012، JYJ، یک فیلم 90 دقیقه ای با عنوان “The Day” را در کره جنوبی منتشر کرد.
این فیلم مستندی از زندگی و رویاهای روزانه خودشان بود، و به مدت 4 روز در 17 سالن زنجیره ای بزرگ لوته سینما در سراسر کشور و در حضور 24،000 طرفدار به نمایش درآمد .

?mage

?mage




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:24 عصر

 

?mage

سال 2008 تا 2009 : ادام? موفقیت‌ در ژاپن و «میروتیک» TVXQ شازدهمین تک آهنگ خود را با عنوان “Purple Line” در شانزدهم ژانویه ی 2008 منتشر کرد.که برای اولین بار در چارت بین‌المللی ژاپن قرار گرفت، آنها اولین گروه خارجی بودند که تک آهنگشان به عنوان شماره ی یک انتخاب شد. سومین آلبوم ژاپنی آنها با نام “T” منتشر شد و در همان ابتدا در رده ی چهارم آلبومهای هفتگی ژاپن قرار گرفت. Rhytme zone پروژه ای را مطرح کرد- “Trick” – که بر اساس آن اعضا می بایست از فوریه تا مارس(طی شش هفته) پنج سینگل منتشر می کردند که هر سینگل حاوی آهنگ تکی از یکی از اعضا بود. گروه بیست و دومین تک آهنگ خود را با عنوان “Beautiful You / Sennen Koi Uta” در آوریل منتشر کرد. این تک آهنگ نیز به رتبه ی اول دست یافت?آنها اولین هنرمندان غیر ژاپنی بودند که دو تک آهنگشان اول شد و بعد از 24 سال رکورد Yang Fei Fei را شکستند. برای شرکت در چهاردهمین Dream Concert که در هفتم ژوئن در استادیوم المپیک سئول اجرا شد، به کره بازگشتند.

اجرای فوق العاده TVXQ در چهاردهمین

Dream Concert

” SBS Dream Concert DBSK Rising Sun”

?mage

Download

در دوازدهم ژوئن،TVXQ تور آسیایی خود را-که در بیست و سوم فوریه 2007 در سئول آغاز شده بود-در چین به پایان رساندند. TVXQ به ژاپن بازگشت و بیست و سومین تک آهنگ خود با عنوان “D?shite Kimi o Suki ni Natte Shimattandar??” را منتشر کرد که در راس جداول قرار گرفت.و آنها را به اولین هنرمندان خارجی تبدیل کرد که سه سینگل با رتبه ی نخست در جدول Oricon داشتند. آنها همچنین اجراهایی در بیستمین سالگرد Avex و A-Nation داشتند. در آگوست همان سال?گروه برای شرکت در کنسرت SMTown دوباره به کره بازگشت. آنها در کنار BoA، Cheon Sang Ji Hee the Grace، Zhang Liyin، Girls’ Generation، Shinee و Super Junior به اجرا پرداختند. چهارمین آلبوم گروه با نام ? “Mirotic”برای انتشار در بیست و چهارم سپتامبر برنامه ریزی شده بود ولی به علت پیش درخواست بالا، این تاریخ دو روز به عقب کشیده شد.مانند آلبوم قبلی، این آلبوم نیز با فروش 307،947 نسخه در راس جدول قرار گرفت.

?mage

در ژانویه ی 2009، فروش این آلبوم به 502،837 نسخه رسید، و طی شش سال گذشته اولین آلبوم کره ای بود که به فروش بالای 500،000 نسخه دست یافته بود.در اکتبر، تی وی ایکس کیو ورژن ژاپنی آهنگ Mirotic را با عنوان: “Jumon Mirotic” منتشر کرد.این تک آهنگ در راس جدولOricon قرار گرفت و رکورد تک آهنگ قبلی گروه را شکست. TVXQ در جشنواره ی موسیقی K?haku Uta Gassen شرکت کرد، آنها اولین گروه کره ای شرکت کننده در این جشنواره بودند.

?mage

بیست و پنجمین سینگل گروه با عنوان “Bolero/K*i*s*s the Baby Sky/Wasurenaide” در ژانویه منتشر شد، و یکی دیگر از موفقیتهای گروه به حساب آمد. تی وی ایکس کیو در مارس، بیست و ششمین تک آهنگ خود را با عنوان “Survivor” منتشر کرد که در جداول سوم شد و اینگونه به اول بودن آنها خاتمه داد.این تک آهنگ بدنبال چهارمین آلبوم ژاپنی آنها با نام “The Secret Code” منتشر شد که از همان ابتدا در رده ی دوم جدول قرار گرفته بود. گروه برای حمایت از این آلبوم، چهارمین تور کنسرتهای خود را آغاز کرد، که در Tokyo Dome خاتمه یافت.و این اولین گروهی بود که اجازه ی اجرا در این مکان را کسب کرده بود.

Tohoshinki 4th Live Tour 2009

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

در بیست و دوم آوریل 2009، بیست و هفتمین سینگل خود را با عنوان “Share the World/We Are”منتشر کرد که در راس جدول قرار گرفت، و رکورد قبلی آنها را بازگرداند. بیست و هشتمین تک آهنگ آنها با نام “Stand by U” در 1 ژوئیه 2009 منتشر شد و در رده ی دوم قرار گرفت. دی وی دی های اجرای زنده ی گروه با عنوان “4th Live Tour 2009 – The Secret Code – Final in Tokyo Dome در سی ام سپتامبر منتشر شد.این دی وی دی بیش از 171،000 نسخه فروش داشت، و بهترین فروش دی وی دی گروه در این زمینه محسوب می شد.

?mage

به علاوه، در بیست سال گذشته اولین هنرمند غیر ژاپنی بود که به بالاترین فروش دی وی دی دست یافت، هنرمندان خارجی که قبل از آنها در این رده بندی قرار داشتند: “( The Beatles’ “The Beatles Anthology (Special Price Edition Edition که در مارس 2003 منتشر شد و Led Zeppelin’s “Led Zeppelin DVD، که در ژوئن 2003 منتشر شد.بر اساس تعداد فروش دی وی دی ها، گروه رکورد پیش فروش خود را با فروش 107،000 نسخه دی وی دی شکست.رکورد قبلی آنها مربوط به “3rd Live Tour 2008 – T” بود که در آگوست 2008 ارائه شد و 112،000 کپی از آن به فروش رفت و “All About DBSK Season 3” که 66،000 نسخه از آن فروخته شد. این بار دی وی دی آنها با فروش 171،000 نسخه، رکورد بیشترین فروش برای هنرمندان خارجی را شکست.

گروه همچنین در جشنواره 2009 Mnet Asian Music Awards ، جایزه بهترین ستارگان اسیا را دریافت کرد.

?mage

?mage

?mage

TVXQ, MAMA Best Asia Star Award
* I Love You *

?mage

Download

سال 2010 تا زمان حال : تعلیق فعالیتها و بازگشت گروه سال 2010 را با انتشار بیست و دومین سینگل خود در 27 ژانویه ی ?2010 با عنوان “Break Out” آغاز کرد، که رکورد جدیدی را برای آنها رقم زد.این سینگل با فروش 256،000 نسخه در هفته ی اول در راس چارت Oricon قرار گرفت و رکورد Elton John -برای بالاترین فروش برای هنرمندان خارجی- را پس از 14 سال و 8 ماه شکست.همچنین رکود جدیدی را بخاطر بالاترین فروش در هفته ی اول ثبت کرد. در فوریه، گروه برای خواندن آهنگ “With All My Heart -??????-” برای تیتراژ آغازین فیلم ژاپنی “?????? / Kimi ga Odoru، Natsu” انتخاب شد که پخش فیلم در سپتامبر 2010 آغاز شد. در 24 مارس 2010 TVXQ تک آهنگ جدید خود را با عنوان “Toki o Tomete” منتشر کرد.

?mage

?mage

اولین آلبوم گروه با نام“The “در سپتامبر 2010 منتشر شد و از همان ابتدا در راس چارت آلبومهای Oricon قرار گرفت. دی وی دی کنسرت “Thanksgiving Live in Dome”? 116?000 نسخه فروخت و آلبوم”The…” در هفته ی اول انتشار 140،000 نسخه فروش داشت، و هر دو در راس جداول دی وی دی و آلبوم Oricon در همان هفته قرار گرفتند. در سپتامبر 2010، Avex Entertainment اعلام کرد که تصمیم دارد تمام فعالیتهای ژاپنی سه عضو را در ژاپن به علت وجود بعضی سوء تفاهمات بین خود و کمپانی کره ای سه عضو -CJeS- معلق کند. در اکتبر و نوامبر ?2010 جی وای جی تور کنسرتهای اولین آلبوم انگلیسی و جهانی خود را با نام“The Beginning” -که در 12 اکتبر منتشر شد- در کره ی جنوبی آغاز کرد، و در شمال شرق آسیا و امریکا ادامه داد. این آلبوم توسط Kanye West که تولید کننده ی تک آهنگ”Ayyy Girl”بود، هدایت شد.

?mage

?mage

در بیست و سوم نوامبر 2010، SM Entertainment اعلام کرد که TVXQ بصورت گروه دو نفری(شامل یونهو و چانگمین) اوایل سال 2011باز خواهد گشت. در چهارم نوامبر 2010، Avex Entertainment نیز بیانیه ای را مبنی بر امضای قرارداد های جدید با هنرمندان SM اعلام داشت.نسخه ی ویژه ی جدیدترین آلبوم تی وی اکس کیو-Keep Your Head Down-در 5ام ژانویه ی 2011 در کره ی جنوبی و سینگل “(Why? (Keep Your Head Down” در 26ام ژانویه ی 2011 توسط Avex Trax در ژاپن به انتشار رسید.

?mage

اطلاعات این پست بر گرفته از ویکی پدیای فارسی گروه و لینک گذاری انجمن هواداران ایرانی جی وای جی




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:22 عصر

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

در این پست به بررسی فعالیت های «ستاره? آسیا» و «پادشاه موج کره» یعنی گروه مشهور تی وی ایکس کیو می پردازیم

در ادامه مطلب با ما همراه باشید

TVXQ / DBSK / TOHOSHINKI

?mage

تی وی ایکس کیو ( انگلیسی: معمولاً به صورت TVXQ یا TVfXQ ) خلاصه شده? Tong Vfang Xien Qi ( چینی: ???? )، گروه 5 نفره ایست که در سال 2003، در کره جنوبی تحت نظر کمپانی موسیقی اِس اِم تشکیل شد. در کره با عنوان دونگ بانگ شین کی ( انگلیسی: Dong Bang Shin Ki ، کره ای: ????) مطرح است و به اختصار DBSK خوانده می شود.دونگ بانگ شین کی در زبان کره ای به معنای «طلوع خدایان شرق» است.

این گروه در سال 2005، با عنوان توهوشینکی ( انگلیسی: Tohoshinki ، ژاپنی: ???? ) تحت نظر کمپانی اَوِکس – زیر مجموعه? ریتم زُن – در ژاپن معرفی شد.

گروه در سال 2003 با حضور پنج عضو شامل: یونو یونهو به عنوان رهبر، مکس چانگمین ، هیرو جه جونگ ، میکی یوچان و شیا جونسو شروع به کار کرد.

?mage

تی وی ایکس کیو یکی از موفق ترین هنرمندان آسیاست که بخاطر موفقیت ها و کمک های بی پایان به موسیقی پاپ کره از آن به عنوان «ستاره? آسیا» و «پادشاه موج کره» یاد می شود. گروه از هنگام شروع به کار، پنج آلبوم کره ای، پنج آلبوم ژاپنی، بیش از بیست تک آهنگ کره ای و بیشتر از سی تک آهنگ ژاپنی منتشر کرده است. با توجه به جدول فروش گااُن، با در نظر نگرفتن فروش آسیا و بین‌الملل، این گروه بیش از 9?1 میلیون نسخه فروش آلبوم فقط در کره و ژاپن دارد.

توهوشینکی در سال 2008، با انتشار شانزدهمین تک‌آهنگ (یا سینگل که بصورت یک آهنگ تصویری و صوتی منتشر می شود) خود با عنوان «خط بنفش» ، که به عنوان برترین تک‌آهنگ جدول اُریکُن انتخاب شد، به پنجمین غیر ژاپنی برتر آسیا تبدیل شد و اولین گروه خارجی بود که توانست مقام اول را در این جدول از آن خود کند. توهوشینکی پس از انتشار تک‌آهنگ بیست و سوم، «چرا عاشقت شدم؟» ، تبدیل به اولین گروهی شد که توانست سه مرتبه مقام اول را در جدول بهترین ها بدست بیاورد. در سال 2010، در پی انتشار سی امین تک‌آهنگ ، «زمان رو متوقف کن» ، به رکورد دیگری دست یافت و به اولین هنرمندی تبدیل شد که دارای هشت رتبه? اول در جدول اُریکن بود.

?mage

در فوریه? 2010، با انتشار اولین آلبوم گردآوری شده? خود، «بهترین انتخاب 2010» ، توانست با فروشی نزدیک به 413،000 نسخه در هفته? اول، به رکورد پرفروش ترین آلبوم جهان در هفته? اول، که با 379،000 فروش در دست بون جووی بود، دست یابد.فروش این آلبوم نهایتاً از مرز 700?000 نسخه گذشت.این رکورد تی‌وی‌ایکس‌کیو را به اولین هنرمند خارجی تبدیل کرد که در ژاپن بیش از هفتصد هزار نسخه فروش آلبوم داشت.

تی وی ایکس کیو دارای دو کلوپ هواداران رسمی، در کره با عنوان کاسیوپیا و در ژاپن با عنوان بیگ اِست می باشد.کاسیوپیا در 23 آوریل 2006 تاسیس شد و در سال 2008، به عنوان بزرگترین فن کلاب جزو رکوردهای جهانی گینس ثبت شد و علت آن عضویت 106?000 نفر طی دو روز در این کلوپ بود. این مجموعه با دارا بودن 800?000 عضو رسمی، بزرگترین فن کلاب کره و یکی از بزرگترین کلوپ های جهان است.

سال 2003 تا 2005 : شروع کار ، «مثلث» و «طلوع خورشید»پیش از شروع کار تی وی ایکس کیو، سه نام برای گروه پیشنها شد: O Jang Yukbu ( پنج عضو احشایی بدن ) ، Jeonseoleul Meokgo Saneun Gorae ( نهنگی که افسانه ها را می بلعد ) و Dong Bang Bul Pae ( شرق شکست ناپذیر ) . در ابتدا عنوان Dong Bang Bul Pae انتخاب شد؛ ولی این نام به علت نوشتار هانجای (حروف چینی) نه چندان دلپسندش، مورد پذیرش واقع نشد، سرانجام عنوان گروه به دونگ بانگ شین کی (DBSK) تغییر یافت، این نام توسط یکی از آشنایان لی سو مان – مدیر و بنیانگذار کمپانی اِس‌اِم – پیشنهاد شده بود.

?mage

در 26 دسامبر 2003،تی وی ایکس کیو پس از حضور در برنامه? تلویزیونی بوآ و بریتنی اسپیرز و با اجرای اولین ترانه? خود ، «آغوش» ، و نسخه? بدون موسیقی ترانه? «ای شب مقدس» به همراه بوآ،بطور رسمی فعالیت های خود را آغاز کرد. در 14 ژانویه? 2004، اولین تک‌آهنگ خود را با عنوان «آغوش» منتشر کرد. این تک‌آهنگ در مقام چهارم جداول ماهانه قرار گرفت و با فروش کلی 169?532 نسخه، به چهاردهمین آلبوم پرفروش سال تبدیل شد. دومین تک‌آهنگ گروه با عنوان «همانطوری که هستی» در ژوئیه 2004 منتشر شد و در همان ابتدا مقام دوم جداول را از آن خود کرد، این تک‌آهنگ با فروش 214،069 نسخه، نهمین تک‌آهنگ پرفروش سال شد. در اکتبر 2004، تی‌وی‌ایکس‌کیو اولین آلبوم خود را با عنوان «مثلث» منتشر کرد. این آلبوم در صدر جداول قرار گرفت و با فروش 242،580 نسخه، به هشتمین آلبوم پرفروش سال تبدیل شد.

?mage

در آوریل 2005، تی‌وی‌ایکس‌کیو با انتشار تک‌آهنگ «امشب رو با من بمون» ، تحت نظر کمپانی اوِکس – زیر مجموعه? ریتم زُن – فعالیت های خود را در ژاپن آغاز کرد. گروه پس از بازگشت به کره و انتشار دومین آلبوم کره ای خود «طلوع خورشید» ، دومین تک‌آهنگ ژاپنی خود را با عنوان «شخصی برای دوست داشتن» منتشر کرد. آلبوم «طلوع خورشید» بلافاصله پس از انتشار در صدر جداول قرار گفت و با فروش 222?472 نسخه به چهارمین آلبوم پرفروش سال تبدیل شد. تی‌وی‌ایکس‌کیو با انتشار سومین تک‌آهنگ ژاپنی،«سرنوشت من» ، و «عشقت را نشانم بده» – به همراه گروه سوپرجونیور- سال را به پایان رسانید. تک‌آهنگ دوم در صدر جداول قرار گرفت و با فروش 49،945 نسخه، سی و پنجمین تک‌آهنگ سال شد.

?mage

گروه در انتهای سال تندیس «بهترین موزیک ویدئوی سال» را برای ترانه? «طلوع خورشید» و همچین جایزه? «انتخاب مردم» را در جشنواره? جوایز موزیک ویدئوی اِم‌نت 2005 از آن خود کرد.

TVXQ در جشنوارهMnet KM Music Video 2005

?mage

?mage

Download

سال 2006 تا 2007 : «قلب،ذهن،روح» و «”اُ”_جونگ.بان.هاپ.» توهوشینکی سال 2006 را با اولین تور بین‌المللی خود، «اولین تور آسیایی، طلوع خورشید» ، آغاز کرد. این تور علاوه بر کره جنوبی، در چین، تایلند و مالزی نیز اجرا شد و توهوشینکی را به اولین هنرمندان کره ای تبدیل کرد که در مالزی به روی صحنه رفتند. گروه در ماه مارس، چهارمین تک‌آهنگ خود را با عنوان «چون فردا خواهد رسید» و اولین آلبوم ژاپنی خود را با عنوان «قلب، ذهن و روح» منتشر کرد. آلبوم با فروش 9?554 نسخه در رتبه? بیست و پنجم جدول هفتگی اُریکن قرار گرفت. پنجمین تک‌آهنگ ژاپنی،«طلوع خورشید/ قلب، ذهن و روح»، یک ماه بعد منتشر شد و مقام بیست و دوم جدول تک‌آهنگای اُریکن را از آن خود کرد. توهوشینکی برای حمایت از آلبوم جدید، اولین تور ژاپنی خود را با عنوان «اولین تور زنده 2006: قلب، ذهن و روح» آغاز کرد، این تور از ماه مه تا ژوئن ادامه داشت. دو تک‌آهنگ «آغاز» و «آسمان» نیز در همین سال منتشر شد که تک‌آهنگ دوم به مقام ششم جدول دست یافت، این اولین باری بود که تک‌آهنگ گروه جزو ده تک‌آهنگ برتر قرار می گرفت. در تابستان همان سال توهوشینکی در کنسرت سالانه? تابستانی اوِکس،اِی-نِیشن، شرکت کرد.

?mage

گروه در سپتامبر 2006، با منتشر کردن آلبوم سوم کره‌ای خود،«اُ-جونگ.بان.هاپ (عدالت.مخالفت.وحدت)»، به کره بازگشت. همچون آلبوم‌های پیشین، این آلبوم نیز در صدر جداول قرار گرفت و مجموعاً با فروش 349?317 نسخه، به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل شد. دو ماه پس از آن، تک‌آهنگ دیگری با عنوان «دلتنگ تو/”اُ”» در ژاپن منتشر شد و در رد? سوّم جدول قرار گرفت، این اولین تک‌آهنگ از گروه بود که در 5 رتب? برتر جای می‌گرفت. تی‌وی‌ایکس‌کیو در جشنوار? 2006 اِم‌کا‌اِم‌اِف تندیس «بهترین هنرمند سال»، «بهترین گروه»، «Mnet.com» و «انتخاب مردم» را از آن خود کرد. در 16امین جشنوار? موسیقی سئول، موفق به کسب سه جایزه از جمله «ده‌سانگ» شد. در 21امین جوایز گلدن دیسک 2006 و جشنوار? گایو اس‌بی‌اس نیز تندیس «ده‌سانگ» و «بون‌سانگ» را از آن خود کرد.

TVXQ در جشنواره Golden Disc Award 2006

?mage

Download

تی‌وی‌ایکس‌کیو سال 2007 را با انتشار تک‌آهنگ ژاپنی «قدم به قدم» آغاز کرد، و بدنبال آن تور آسیایی «2امین تور آسیایی “اُ”» را در شهرهای سئول، تایپه، بانکوک، کوالالامپور، شانگهای و پکن اجرا کرد.
در ماه مارس، 10امین تک‌آهنگ خود را با عنوان «عاشق انتخاب‌کننده» و 2امین آلبوم ژاپنی خود «پنج سیاه‌پوش» را منتشر کرد و هر دوی آن‌ها در 10 رتب? اول جداول جای گرفتند. گروه در ماه مه در جوایز ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی ژاپن 2007 شرکت کرد و برند? عنوان «بهترین آواز? آسیا در کره» برای آلبوم «اُ» شد. از ماه ژوئن تا دسامبر 2007، پنج تک‌آهنگ «عاشق تو بودن»، «تابستان:رؤیای تابستان/ترانه‌ای برای تو/عشق در یخ»، «درخشش/سوار بر»، «عشق ابدی» و «با همدیگر» را منتشر کرد. تک‌آهنگ «تابستان:رؤیای تابستان/ترانه‌ای برای تو/عشق در یخ» در رد? دوم جدول اوریکن جای گرفت و به اولین تک‌آهنگ ژاپنی گروه تبدیل شد که توانسته بود بالاترین مقام را تا آن زمان بدست بیاورد. تی‌وی‌ایکس‌کیو همچنین به همراه کومی کودا تک‌آهنگ «واپسین فرشته» را منتشر کرد، که به عنوان یکی از موسیقی‌متن‌های فیلم «رزیدنت اویل: انقراض» انتخاب شد.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:21 عصر

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

در این پست دو عضو باقیمانده در گروه تی وی ایکس کیو را به دلیل انکه اعضا جی وای جی زمانی در این گروه فعالیت داشتند معرفی می کنیم .

با ما همراه باشید

بیوگرافی جونگ یونهو

جونگ یونهو  متولد 6 فوریه ی 1986،بیشتر با اسم مستعار U-Know Yunho شناخته می شود.دومین عضوی بود که به گروه ملحق شد و دومین فرد بزرگ گروه بود -.پس از معلق شدن فعالیتهای گروه،به همراه چانگمین – یکی دیگر از اعضای گروه – تحت همین نام به ادامه ی فعالیتهای خود پرداخت.و با انتشار تک آهنگ “(Why? (Keep Your Head Down (چرا؟ تعظیم کن)” در ژانویه ی 2011،بازگشت دونفره ی تی وی ایکس کیو را اعلام کرد.

r5953.jpg

اوایل زندگی

یونهو در گوانگجوی کره جنوبی متولد شد و در همانجا پرورش یافت.وی یک خواهر کوچکتر به نام جی هی دارد.از همان دوران کودکی بخاطر نامساعد بودن وضعیت مالی خانواده مجبور به انجام کارهای مختلف و تامین مخارج تحصیل خواهرش شد.یونهو با وجود مخالفت های پدر و مشکلات مالی،شهر خود را ترک کرد و برای دست یابی به هدفش به سئول نقل مکان کرد و سختی های زیادی را در این راه متحمل شد.در سن سیزده سالگی بعد از موفقیت در مسابقه ی رقص،به کمپانی اس ام ملحق شد.
قبل از شروع به کار در سال 2003،در موزیک ویدئوی دانا با عنوان “الماس” به عنوان رقاص و رپر حضور یافت.همچنین رقاص بسیار از خوانندگان دیگر کره ای و بعضی از خوانندگان چینی بود.وی قبل از آغاز به کار،چهار سال در آکادمی موسیقی اس ام آموزش دید.
به گفته ی خود اسم مستعارش را U-Know انتخاب کرد،چون می خواست به عنوان رهبر گروه همه را درک کند

u8ev5e3xbg_308895_265976000111908_200739259968916_752228_1381697658_n.jpg

حرفه ی موسیقی : تی وی ایکس کیو

تی وی ایکس کیوی اصلی

در سال 2003،به عنوان لیدر گروه تی وی ایکس کیو در کنار هیرو ججونگ،میکی یوچون،شیا جونسو و مکس چانگمین،شروع بکار کرد.

در دومین تور آسیایی ‘O’ یونهو آهنگ “Spokesman (سخنگو)” خود را به همراه دونگهه از گروه سوپر جونیور،اجرا کرد.او به همراه میکی – یکی از دیگر اعضای گروه – به عنوان رپر در آهنگ “Heartquake (لرزش قلب)” از سومین آلبوم سوپر جونیور – Sorry,Sorry – حضور یافت. همچنین آهنگ “Close to you (نزدیک تو)” و “Crazy Life (زندگی دیوانه) ” را برای پروژه ی (“Trick (“Close to you / Crazy Life خواند.
در چهارمین تور زنده در سال 2009 – The Sescret Code (کد مخفی) – در توکیو دم،یونهو آهنگCheckmate (مات)”را به زبان ژاپنی اجرا کرد.[4]و به همراه هیرو متن رپ آهنگ “Wrong Number (شماره ی اشتباه)” را نوشت که در آلبوم چهارمشان – “MIROTIC” – قرار گرفت.همچنین به همراه میکی و شیا متن رپ آهنگ “Love after Love” را که مربوط به آلبوم دوم کره ای -“Rising Sun”- بود،نوشت.
در فوریه ی 2010،اعلام شد یونهو در بخش آسیایی کنسرت یادبود This Is It برای مایکل جکسون،شرکت خواهد کرد و به همراه Genevieve Cleary، Morris Pleasure و دیگر افرادی که از نزدیک با جکسون همکاری داشتند،در لوس آنجلس و لاس وگاس تمرین خواهد کرد.این پروژه اولین همکاری تهیه کنندگی بین کره و امریکا بود.

20021442011092701172410.jpg

تی وی ایکس کیوی دو نفری

در 3 آوریل 2010،اوکس وقفه در فعالیت های ژاپنی تی وی ایکس کیو و تمرکز بر فعالیت های تکی اعضا را اعلام کرد.در اواخر همان ماه بیان داشت که ججونگ،یوچون و جونسو با نام جی وای جی در کنسرت توکیو دم حضور خواهند داشت.
از آگوست تا سپتامبر 2010،یونهو و چانگمین با نام تی وی ایکس کیو و به عنوان عضوی از SMTown Live ’10 World Tour،در سئول،لس‌آنجلس و شانگهای به اجرا پرداختند. این دو با آهنگ جدید “Maximum” به روی صحنه رفتند.و یونهو به تنهایی آهنگ “Why” را اجرا کرد.
در 23 نوامبر 2010،کمپانی اس ام اعلام کرد تی وی ایکس کیو با دو عضو – یونو یونهو و مکس چانگمین – اوایل سال 2011 فعالیت های خود را از سر خواهد گرفت. در 24 نوامبر 2010،کمپانی اوکس،همچنین کمپانی اس ام در ژاپن،بیانه ای مبنی بر تمدید قرارداد هنرمندان کمپانی اس ام در اوکس منتشر کرد.این قضیه شامل حال تی وی ایکس کیو نیز شد،این دو تحت نظر اوکس به فعالیت های خود ادامه دادند.

?mage

حرفه ی بازیگری

2009 – 2010

یونهو به همراه دیگر اعضای تی وی ایکس کیو،در دو برنامه ی تلویزیونیِ ‘تئاتر بانجون’ و ‘تعطیلات’ ظاهر شد.
در سال 2006،به عنوان بازیگر میهمان در مجموعه ی ‘رنگین کمان عاشقانه’ حضور یافت.
در جولای 2009،در سریال ‘به سوی میدان’ به ایفای نقش پرداخت.
در سپتامبر2010،به عنوان یک بازیگر اکشن،در فیلم تبلیغاتی ‘یک روز به یاد ماندنی در کره’ که مربوط به صنعت توریست کره بود،حضور یافت.
در ژوئن 2010،به عنوان نقش اصلیِ تئاتر موزیکال ‘گونگ’ انتخاب شد.
وی همچنین در فیلم کوتاه ‘شهر خوانندگان’ ظاهر شد،که درغرفه ی جمهوری کره،در نمایشگاه 2010 شانگهای چین اکران شد.

تصاویر تئاتر پانچون

?mage

?mage

?mage

?mage

?mage

2011 – اکنون

در سال 2011، به عنوان بازیگر میهمان در دو سریال حضور یافت.انتظار می رفت در سریال ‘خدای دریا’  جزو نقشهای اصلی باشد،این پروژه بخاطر شرایط جوی،خروج برخی از بازیگران (جون هی بین و اریک از گروه شینهوا)،توقف فیلم برداری وعوامل تعویق متعدد،در مارس 2011 متوقف شد.با این وجود در اواخر ژوئن،شبکه ی کی بی اس تصمیم گرفت سریال را ادامه دهد و مجددا اقدام به انتخاب بازیگر کرد.یونهو به علت برنامه ی کاری فشرده،جزو نقش های اصلی قرار نگرفت و تنها چند حضور کوتاه در سریال داشت.در چهار قسمت اول بینندگان شاهد حضور یونهو به عنوان نقش مقابل و رقیب چوی شیوون بودند.
در اواخر نوامبر،در تیزر ‘زندگی در چونگدام-دونگ’ باری دیگر حضوری کوتاه یافت.نقشی که در اولین قسمت از ‘زندگی در چونگدام-دونگ’ بر عهده داشت،بطور عجیبی مشابه شخصیت اصلی او در زندگی واقعی اش بود.

o0740049311496587866.jpg

17804843562533514880.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

بیوگرافی شیم چانگمین

شیم چانگمین متولد 18 فوری? 1988، بیشتر با اسم مستعار مکس و چوی کانگ چانگ مین شناخته می شود.

چانگمین کوچکترین عضو گروه تی‌وی‌ایکس‌کیو و چهارمین عضوی بود که به گروه ملحق شد. پس از جدایی سه تن از اعضای گروه،به همراه یونهو ( رهبر گروه )، تحت همین نام – تی وی ایکس کیو – و تحت کمپانی های اس ام در کره و اوکس در ژاپن به فعالیت خود ادامه داد.

?mage

چانگمین در سئول بدنیا آمد و در همانجا پرورش یافت. وی اولین فرزند والدینی بود که هر دو معلم بودند . دو خواهر کوچکتر او شیم سو یون و شیم جی یون نام دارند.
از همان ابتدای کودکی رویای گویندگی برنامه های تلویزیونی و گزارش های ورزشی را در سر می پروراند. پس از موفقیت در ششمین دور? رقابت های سالیان? جوانان اس ام، جایز? بهترین خواننده و بهترین هنرمند را از آن خود کرد.

5vztaq.jpg

پس از دو سال تحصیل در آکادمی موسیقی اس ام، به عضویت گروه تی وی ایکس کیو درآمد. در سال 2003، با اجرای آهنگ «آغوش» در ویژه برنام? بوآ و بریتنی اسپیرز، که از شبک? اس‌بی‌اس به نمایش درآمد، شروع بکار کرد.

در ابتدا آموزش های لازم برای تک خوانی را گذراند. اسم هنری مکس ( خلاصه شد? ماکسیمم، به کره ای: چویکانگ ) به معنی «بهترین» یا «قدرتمندترین» می باشد.

1zfpiet.jpg

در سال 2003، به عنوان کوچکترین عضو، به گروه تی‌وی‌ایکس‌کیو پیوست.

چانگمین توانایی بالایی در ارائ? نت های بالا دارد. وی علاوه بر همکاری در فعالیت های تی وی ایکس کیو، در پروژه های تکی نیز شرکت داشت. در سال 2007، متن آهنگ «همیشه سبز» را نوشت، این آهنگ در آلبوم گردآوری شد? زمستانی سال 2007 اس‌ام تاون، «تنها عشق»، گنجانده شد. در سال 2008، متن کره ای آهنگ «عشق در یخ» را برای چهارمین آلبوم کره ای گروه، «میروتیک»، سرود.

?mage

در 3 آوریل 2010، اوکس تعلیق فعالیت های ژاپنی گروه را اعلام کرد، و حمایت از فعالیت های انفرادی اعضا را جزو برنامه های خود قرار داد.

از ماه اوت تا سپتامبر 2010، یونهو و چانگمین به عنوان دو عضو باقی ماند? تی‌وی‌ایکس‌کیو در «دهمین تور جهانی اس‌ام تاون» حضور یافتند و با ارائ? تک آهنگ جدید «ماکسیمم» و «چرا»، در سئول و لس آنجلس و شانگهای حضور یافتند.

در 23 نوامبر 2010، بازگشت تی‎وی‌ایکس‌کیو، در اوایل سال 2011 و بهمراه دو عضو، قطعی شد.

در 24 نوامبر 2010، کمپانی اوکس و اس ام ژاپن، قرار داد خود را با تمام زیر مجموعه های اس‌ام تمدید کردند، که تی‌وی‌ایکس‌کیو نیز جزوی از آن بود.

چانگمین در ژانوی? 2011، آهنگ «اعتراف» را نوشت که جزوی از آلبوم «سرت رو پایین نگه دار» و همچنین آهنگ های متن سریال «مزرع? بهشتی» بود.

?mage

در سال 2006، به همراه دیگر اعضای تی‌وی‌ایکس‌کیو، در سریال چند قسمتی «تعطیلات» به ایفای نقش پرداخت، این سریال پخش ویژه ای در سالن کنفرانس دانشگاه یونسِی داشت.
وی همچنین در چند قسمت از «تئاتر پانچون»، سریال کوتاه پخش شده از شبک? ا‌س‌بی‌اس، حضور داشت.
چانگمین همچنین اولین فرد مورد نظر برای بازی در سریال «شکوفه های برفی» بود، به دلیل برنام? فشرد? گروه، در نهایت کیم کی بوم جایگزین وی شد.
در سال 2009، در سریال «مزرع? بهشتی» به ایفای نقش پرداخت. هنگام پخش این سریال در ژاپن، دوبل? ژاپنی این نقش را نیز بر عهده داشت.
همچنین در پنج قسمت انتهایی سریال «آتنا: اله? جنگ» حضوری افتخاری یافت.

?mage

چانگمین در سال 2006، از دبیرستان گِپو فارغ التحصیل شد، و به دنبال آن در دانشگاه کیونگ هی سئول پذیرفته شد. در سال 2009، به عنوان دانشجوی موسیقی پست مدرن وارد این دانشگاه شد. از سال 2011 برای اخذ دومین مدرک خود، در دانشگاه کُن کوک مشغول به تحصیل است.

?mage

در ژانوی? 2008، به همراه پدرش برای پاکسازی سواحل ته‌آن داوطلب شد، این کار بدنبال وسیع ترین نشت نفتی تاریخ کشور کره صورت گرفت. سفر وی به این منطقه حین تعطیلات و استراحت ابتدای سال گروه انجام گرفت و مقرر بود کسی از آن مطلع نشود، پس از ارسال عکس های چانگمین به یکی از سایت های طرفداران، رسانه ها و عموم از این امر مطلع شدند. این واقعه بعدها توسط یکی از عوامل مرتبط به تی‌وی‌ایکس‌کیو تأیید شد.

ztr24.jpg




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:18 عصر

http://www.shiaupload.ir/images/84488904260132138595.jpg

این پست به معرفی فعالیت های جوانترین عضو جی وای جی یعنی کیم جونسو می پردازیم

امیدوارم همچنان با ما همراه باشید

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

آلبوم ها و آهنگ ها

?mage

Tarantallegra

جونسو اولین آلبوم سولوی خود، Tarantallegra، را در ماه می 2012 منتشر کرد. در این آلبوم، جونسو به طور مستقیم در تهیه، آهنگسازی و نوشتن اشعار مشارکت داشت. Flowsik عضو گروه آمریکایی – آسیایی Aziatix به عنوان رپر در آهنگ اصلی آلبوم با جونسو همکاری کرد. آهنگ I Don’t Like Love از همین آلبوم، 10 می و موزیک ویدیوی آهنگ Tarantallegra در 13 می، یک روز زودتر از انتشار آلبوم، منتشر شد و در آن، همه تحولی شدید در تصویر و ظاهر جونسو مشاهده کردند.

آلبوم 12 آهنگ دارد، آهنگ هایی از ژانرهای R&B، رقص و تصنیف های آرام. آهنگسازی و تنظیم آهنگ اصلی آلبوم، Tarantallegra، به عهده خود شیا بود و برادر دوقلویش، جونهو شعر آن را سرود. کیم ججونگ، عضو دیگرِ گروه جی وای جی نیز، آهنگ No Gain را در این آلبوم ساخت.

20120514_xia_cover.jpg

با وجود اینکه شیا جونسو در برنامه های رادیویی و تلویزیونی نمی توانست اجرایی داشته باشد، در انتشار آلبوم سولوی خود به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. بدون هیچ تبلیغ و اجرایی، آلبوم در صدر چارت ژاپنی آیتون قرار گرفت و Gaon اعلام کرد تا پایان ماه می 122000 نسخه از آلبوم فروش رفته است.

?mage

Incredible

آلبوم Incredible در پانزدهم جولای 2013 منتشر شد. در این آلبوم نیز جونسو در نوشتن شعر و آهنگ مشارکت داشت. آهنگ 11AM از این آلبوم و موزیک ویدیوی آن، دو هفته زودتر در تاریخ اول جولای منتشر شد.

?mage

برای اولین بار، جونسو در روز انتشار آلبوم اجرای زنده ای نیز در Uniqlo Ax با حضور 1500 نفر از طرفدارانش داشت. این اجرا 25 دقیقه طول کشید و در طی آن جونسو آهنگ های Tarantallegra، 11AM، I’m Sorry و Incredible را اجرا کرد. او با طرفدارانش درباره آلبوم و موزیک ویدیو صحبت کرد و در پایان به زبانهای ژاپنی، چینی، تایلندی و اسپانیایی از آنها تشکر کرد.

?mage

در هفته پایانی جولای، طبق نظرسنجی Mnet تیزر آلبوم جدید شیا جونسو رتبه دوم را به دست آورد.

?mage

Singles

28042376165318121601.jpg

آلبوم ژاپنی Xiah در تاریخ 26 می 2010 منتشر شد که 160 هزار نسخه از آن پیش فروش شده بود. این آلبوم 2 آهنگ دارد که قطعه اصلی آن، Intoxication و از موسیقی R&B آفریقایی آمریکایی تاثیر پذیرفته است. آهنگ دوم  Beautiful Loveدر سریال ژاپنی به همین نام استفاده شد.

17254952647062375561.jpg

آهنگ Uncommitted در تاریخ 27 آگوست 2012 منتشر شد. این آهنگ نسخه انگلیسی Tarantallegra است.

?mage

هدیه کریسمس جونسو به طرفدارانش، آهنگ Thank U For، در تاریخ 24 دسامبر 2012 منتشر شد. این آهنگ همان زمان در صدر چارت هفتگی Gaon قرار گرفت

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

OST و سریال

2006

در سال 2006، جونسو آهنگی به نام Beautiful Thing برای سریال تعطیلات با بازی تی وی ایکس کیو خواند.

?mage

2010

در پی انتشار آلبوم Xiah EP در سال 2010 یک شبکه تلوزیونی با نام BeeTV از دیگر آهنگ های آن آلبوم به عنوان تم ترانه سریال ژاپنی “عشق زیبا” با بازی پارک یوچون استفاده کرد.

?mage

او یک آهنگ جداگانه را در 26 می 2010 منتشر کرد. این آهنگ که با عنوان “Kanashimi no Yukue” و با نام انگلیسی “The Whereabouts of Sadness “ ثبت شد ، در تم آهنگ سریال ژاپنی “A Love Letter 5 Years From Now ” بکار رفت.

?mage

و بعد در همان سال، آهنگی با نام Too Love برای سریال رسوایی سونگ کیون کوان با بازی پارک یوچون خواند.

?mage

2011

در سال 2011، برای سریال بوی خوش زن آهنگ You Are So Beautiful را منتشر کرد.

?mage

جونسو در قسمت پنجم این سریال به عنوان کیم جونسو نیز ظاهر شد و در صحنه هایی از آن بازی کرد.ریتینگ این سریال در 15 دقیقه پایانی به دلیل حضور جونسو به 25 درصد رسید، ریتینگ کل قسمت در سئول 18.5 درصد بود.

تصاویر حضور جونسو در سریال بوی خوش زن

24pxvr6.jpg

?mage

?mage
?mage
?mage

 

2012

در سال 2012، آهنگ I Don’t Like Love را برای سریال Rooftop Prince خواند. این آهنگ در آلبوم Tarantallegra نیز آمده است.

?mage

آهنگی که جونسو برای سریال The Innocent Man خواند، Love is Like a Snowflake بود.

?mage

2013

آخرین آهنگی که جونسو برای سریالها منتشر کرده، در سال 2013 آهنگ Foolish Heart را برای

سریال Heaven’s Order: The Story of the Fugitive from Joseon بوده است.

?mage




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:17 عصر

?mage

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

هنر موزیکال

?mage

Mozart اولین قدم جونسو برای ورود به عرصه موزیکالی. راهی که خالی از دلهره نبود. اواخر سال 2009 به کیم جونسو پیشنهاد کار ئر زمینه موزیکال داده شد ان هم زمانی که جونسو تازه فعالیت خود را تحت عنوان گروه JYJ اغاز کرده بود. فکر کردن به این موضوع که مردم چه فکری در مورد او می کنند احساس یاس و ناامیدی زیادی را به او منتقل می کرد اما با همه این ها او 2 ماه تمام برترین تلاش خود را کرد و در اخر در ژانویه سال 2010 بر روی صحنه موزیکال موتزارت حاضر شد . موتزارت داستان کودکی بود که به خاطر علاقه اش به موسیقی جلوی مخالفت های پدرش ایستاده بود و مقاومت می کرد. در کل 20 اجرا وجود داشت و حدود 3000 صندلی برای هر اجرا تعبیه شده بود و در کل 60000 بلیط اجرای جونسو آن هم در عرض 10 دقیقه در کمال ناباوری به فروش رسید و او پاسخ تمام تلاش ها و نگرانی های خود را به شیرینی در یافت کرد.

ویدئو اجرای Mozart جونسو

تصاویر موزیکال Mozart

?mage

?mage

?mage

51641073676299449254.jpg

Tears oh Heaven

?mage

در اواخر سال 2010 به دنبال موفقیت چشم گیر جونسو در موزیکال موتزارت او بار دیگر در این عرصه گام دیگری برداشت .وی با حضور در موزیکال Tears oh Heaven موفقیتی دیگری را از ان خود کرد . بلیط های این موزیکال در سه مرحله فروخته شد . مرحله اول در عرض 5 دقیقه 10000 بلیط , در مرحله دوم در عرض 3 دقیقه و 30 ثانیه 13000 بلیط و در مرحله سوم در عرض 2 دقیقه و 30 ثانیه 4500 بلیط و این یک رکورد باور نکردنی در عرصه موزیکال محسوب می شد.

ویدئو موزیکال Tears of heaven

تصاویر موزیکال Tears of Heaven

?mage

?mage

?mage

?mage

در فوریه سال 2012 کیم جونسو با حضور در موزیکال الیزابت در نقش مرگ طرفداران خود را متعجب کرد. با وجود اینکه این بار او نقش اول نبود اما به گفته خودش می خواست انچه را که دوست دارد انجام دهد و کاملا واقع بینانه گفت که دلیلی ندارد همیشه نقش اول باشد. این بار هم مثل دفعات قبل کیم جونسو به عنوان پادشاه قدرتمند فروش بلیط موزیکال فروش تمام بلیط ها در عرض 10 دقیقه را شاهد بود. اهنگ اصلی الیزابت که جونسو در آن حضور داشت صدر جدول سالیانه Hanteo را به مدت 3 روز به خود اختصاص داد.

ویدئو موزیکال الیزابت

تصاویر موزیکال Elizabeth 2012

?mage

?mage

?mage

20120503_junsu_elizabeth.jpg

همچنین به دلیل استقبال بسیار مردم از موزیکال الیزابت این موزیکال برای بار دیگر در اگوست سال 2013 بر روی صحنه به اجرا در امد و باز هم یک موفقیت دیگر برای جونسو محسوب میشد زیرا مثل همیشه حدود 50000 صندلی برای این موزیکال در ماه جولای به فروش رسید.

تصاویر elizabeth 2013

?mage

?mage

?mage

و در نهایت کیم جونسو در 29 اکتبر سال 2012 جایزه بهترین بازیگر مرد هجدهمین جشنواره موزیکال را که در سئول برگزار شد از ان خود کرد. او در این مراسم در حالی که اشک شوق چشمانش را تر کرده بود از مدیر خود و اعضای گروهش و شرکت C-jes تشکر کرد.

تصاویر هجدهمین جشنواره موزیکال

?mage

?mage

?mage

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

تورها و فن میتینگ ها

XIA 1st World Tour Concert

جونسو برای تبلیغ آلبوم Tarantallegra، کنسرتهایی در آسیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا برگزار کرد. تور آسیا 19 و 20 می از سئول آغاز شد و در تایلند، اندونزی، تایوان، چین و هنگ کنگ ادامه پیدا کرد. در ادام? تور، جونسو به نیویورک، لوس آنجلس، مکزیک، برزیل، شیلی و آلمان رفت.

هفده هزار بلیت کنسرت سئول در 5 دقیقه به فروش رسید.

سئول (19 و 20 می 2012)

?mage

بانکوک، تایلند ( 27 می 2012)

?mage

جاکارتا، اندونزی (16 ژوئن 2012)

?mage

تایوان (23 ژوئن 2012)

?mage

شانگهای، چین (7 جولای 2012)

?mage

هنگ کنگ (26 آگوست 2012)

?mage

نیویورک (30 آگوست 2012)

?mage

لوس آنجلس (2 سپتامبر 2012)

?mage

مکزیک (6 سپتامبر 2012)

?mage

سائوپائولو، برزیل ( 8 سپتامبر 2012)

?mage

سانتیاگو، شیلی (10 سپتامبر 2012)

?mage

آلمان (30 نوامبر 2012)

?mage

XIA 2nd Asia Tour Concert INCREDIBLE

جونسو دومین تور آسیای خود را 20 جولای 2013 از بانکوک تایلند آغاز کرد. او در جواب این سوال که چرا تور را از بانکوک شروع کرده است جواب داد: تایلند برای من خوش شانسی میاره.
دومین مقصد شیا، 28 جولای، شانگهای چین بود و بعد از آن دو روز متوالی، سوم و چهارم آگوست در سئول کنسرت داشت. سفر او دهم و یازدهم آگوست در بــــــوســــــــــان کره ادامه پیدا کرد.
ادامه تور آسیای شیا جونسو به این ترتیب خواهد بود: 28 سپتامبر سیدنی استرالیا، هشتم نهم و دهم اکتبر ناگویا ژاپن، 14، 15 و 16 اکتبر یوکوهاما ژاپن.

بانکوک، تایلند (20 جولای 2013)

?mage

شانگهای، چین (28 جولای 2013)

?mage

سئول، کره جنوبی ( 3 و 4 آگوست 2013)

?mage

بــــــوســــــــــان، کره جنوبی (10 و 11 آگوست)

?mage

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

زمانی که جونسو مشغول اولین تور خود بود، همزمان با گروه Fiestar
برای موزیک ویدیوی آهنگ Vista همکاری کرد و حضوری سی و سه ثانیه ای در آن داشت.

?mage
?mage
?mage
?mage
?mage

 

http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif

فوتبال

fcmen.jpg
?mage
جونسو، به عنوان یک بازیکن فوتبال علاقمند و کاپیتان تیم میزبانان کره جنوبی به نام ” FC MEN ” او و تیمش در کارهای متنوع خیریه ی مسابقات فوتبال شرکت کرده اند.
تنها اکتبر سال گذشته 9000 دلار از طرف تیم آنها به فقرا کمک شد.
?mage
?mage
?mage
?mage
http://www.shiaupload.ir/images/10604599542288555323.gif
کمک های بشردوستانه

کیم جونسو و طرفدارنش سالهاست صمیمانه با آژانس امداد کره (ADRA) همکاری میکنند.(ADRA) یک گروه بین المللی خصوصی و وابسته با سازمان ملل است. بر اساس گزارشی در سال 2009 این آژانس فعالیتی را مبنی بر ساختن خانه ها و کمک به بهبود وضعیت معیشتی در مناطق محروم در کامبوج آغاز کرد . در سال اول این کمک ها از طرف جونسو و طرفدارانش به صورت کمک های مالی تنظیم شد.اعضای فن کلوپ تصمیم گرفتند یک هدیه ارزشمند را با جمع آوری هدایا و مبالغ نقدی در اختیار آژانس کره ای ADRA قرار دهند. گرچه جونسو فرد شناخته شده ای برای مردم آن منطقه نیست، اما بخاطر کمک های سخاوتنمندانه او ، دهکده به نام ” Xiah Junsu ” نامگذاری شده است . همان طور که دهکده ی ” Xiah Junsu ” توجه زیادی را به خود معطوف کرد، این پروژه به مناطق دیگر مانند ” پورسات” در جهت بهبود شرایط زندگی کودکان فقیر منطقه ی کامبوج نیز بسط داده شد.
rwmgdz.jpg

از سال 2008 جونسو بصورت مخفیانه در پروژه ی “ساختن خانه هایی از عشق ” ، که بــــــوســــــــــیله آژانس ” ADRA Korea ” حمایت میشد، فعالیت می کرد. این پروژه در رابطه با کمک به بهبود نابسامانی های محیطی مردم منطقه ی” Dangjin-gun ” بود

تا سپتامبر سال 2011 شش خانه برای معلولان و سالمندان فقیری که به تنهایی در Dangjin-gun زندگی میکردند ساخته شد، همچنین از طریق این پروژه خانه ای جدید برای زندگی مردمی از اقوام مختلف که بصورت خانوادگی در ” Taean-gun ” زندگی میکنند ایجاد شد

کیم جونسو مراسمی را با عنوان ” Happy Energy ” برای جمع آوری هدایا به صورت آنلاین بــــــوســــــــــیله سایت کره ای ” Naver ” ترتیب داد. او برای حمایت از پروژه ی ساخت مدرسه ی موسیقی برای بچه ها ی Jirani کنیای افریقا کمک کرد.جایی که بچه ها بتوانند موسیقی بیا موزند. جونسو می گوید: مردم می توانند الهام و عشق را در موسیقی پیدا کنند و او می خواهد با ساخت یک مدرسه ی موسیقی در کنیا به ایجاد آن کمک کند.

rq547ehn697rv1b2mu8k.jpg



طرفداران کیم جونسو همچنین کارهای خیریه ی دراز مدتی را به عهده گرفتند. ” Xiah Soul ” یکی از بزرگترین انجمن های طرفدارجونسوست، که به طور دائمی هزینه های دارویی و اعمال جراحی کودکان و نوجوانان دارای مشکلات و آسیب دیدگی های شنوایی را تحت پوشش قرارمی دهد. طرفداران همچنین برای حمایت از موزیکال جونسو، چندین تن برنج برای نیازمندان فرستاند.

در دسامبر 2011همانطور که می دانید با کمک جونسو مدرسه ای در دهکده ای کوچک در منطقه ی روستایی Pursat واقع در ” کومبدیا ” ساخته شده است. این پروژه با تلاش مادر جونسو امکان پذیر شد، زیرا میزان وخامت وضعیت ساکنان آن منطقه بعد از بازدید وی از انجا مشخص شد. تمایل ساکنان برای پیشرفت تحصیلی فرزندانشان علیرغم داشتن وضعیت بد اقتصادی جونسو را بر آن داشت تا هزینه ی ساخت مدرسه ی جدید را بر عهده بگیرد. بعد از پنج ماه ساختمان مدرسه که شامل شش کلاس ، اتاق های جداگانه برای برنامه های ویژه ، دستشویی و امکانات تصفیه ی آب بود ساخته شد. حدود 200 کودک تحصیل را در آنجا به صورت رایگان آغاز کردند و انتظار میرود بزودی 100 کودک دیگر به آن اضافه شود.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 7:17 عصر
1   2   >   
لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 36265