سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
JYJ Fans
اولین کلوب هوادران ایرانی جی وای جی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت
ترجمه این متن متعلق به اولین انجمن هواداران جی وای جی می باشد.



این مطلب درباره تاریخچه ی اس ام با بیش از 10 سال فعالیت است که با وجود قانون شکنی ها و اخطار های بسیار هنوز بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهد.این واقعا فوق العاده است که اعضای جی وای جی دیگر به چنین کمپانی تعلق ندارند و نخواهند داشت.



(28،ژوئیه ،2002)
کمیسیون تجارت عادلانه کره به 8 شرکت شامل SM دستور داد تا اقدامات ناعادلانه خود را تصحیح کنند و به مبلغ 900 میلیون وون به آین شرکت ها مالیات اضافه تحمیل کرد.


- هشت شرکت شامل SMشرکتی را با نام ای – کی پاپ تشکیل دادند و آلبوم هایشان را فقط از طریق این کمپانی می فروختند {توزیع انحصاری غیر قانونی} به طوری که 53.9% مغازه های فروش آلبوم را آشغال کردند.
- به خصوص FTCK (کمیسیون تجارت عادلانه کره) بیان کرد که اس ام قراردادهای ناعادلانه ای با اعضای گروه H.O.T و Fly To The Skyو دیگر هنرمندان بسته است.این قرارداد ها شامل جملاتی مانند: "یک هنرمند هنگامی که قرارداد را فسخ می کند سه تا پنج برابر قیمت اولیه به اضافه پنجاه تا صد میلیون وون را باید به شرکت بپردازد.
نکته جالب اینجاست که اس ام یک داد خواست را به دلیل بی اعتباری بر ضد تصمیم کمیسیون تجارت عادلانه کره پر می کند.


(5، آپریل ،2004)
دادگاه عالی سئول با گفتن : "دستور اصلاحی که کمیسیون بر ضد قرارداد های اس ام که هنرمندان را به پرداخت جریمه بیش از حد وادار می کرد صادر کرده درست است" بر خلاف اس ام رای صادر می کند.


به نقل از تصمیم دادگاه عالی:
"یک سرمایه گذار باید خطر سرمایه گذاری خود را بپذیرد و اس ام با تشکیل غرامت های بسیار سنگین به منظور استفاده دوباره از مبلغ سرمایه گزاری شده برای یک خواننده به یک خواننده موفق دیگر از موقعیت خود سوء استفاده کرده است.


(3 سپتامبر 2004)
دادگاه منطقه ی مرکزی سئول لی سو مان (رئیس شرکت اس ام) را به دلیل اختلاص 1.15 میلیارد وون از بودجه شرکت به دو سال حبس و سه سال خدمت اجتماعی محکوم کرد.


- او در سال 2007 به مناسبت چهارمین سالگرد ریاست جمهوری توسط دولت عفو شد.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 93 فروردین 20 :: 3:55 عصر

لوگو
♥♥♥ JYJ’s message for their 1000 days: Don’t give up! Be Happy ♥♥♥
♥♥♥ پیام جی وای جی برای هزارمین روز فعالیتشان : تسلیم نشو ، خوشحال باش ♥♥♥
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 36458